پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

برگزاری دومین جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی در استانداری گلستان

برگزاری دومین جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی در استانداری گلستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: اعزام زائرین به مراسم باشکوه پیاده روی اربعین حسینی، از مصادیق بارز امر به معروف است.

"علی اصغر طهماسبی" در دومین جلسه ستاد اربعین حسینی(ع) استان اظهار کرد: ثبت نام از زائرین تنها از طریق 47 دفترخدمات زیارتی  در استان صورت می گیرد که تا کنون بیش از 500 نفر از طریق سامانه مشخص شده و با حضور در این شرکتهای تحت پوشش حج و زیارت، جهت حضور در مراسم اربعین امسال ثبت نام نموده اند.

رئیس ستاد اربعین استان بیان کرد: بحمدالله ما در استان گلستان مشکلی از بابت اعزام زائرین نداریم و با هماهنگی و هم افزایی بین استانی چنانچه کمبودی در بحث حمل و نقل نیز وجود داشته باشد، آنرا در اسرع وقت مرتفع خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: همه ما خادم و خدمتگذار زائرین محترم هستیم و وظیفه داریم هر آنچه در توانمان هست برای سهولت در اعزام زائران گلستانی به پیاده روی باشکوه عاشقان اباعبدالله (ع) بکار بگیریم.

وی با تأکید بر اهمیت اطلاع رسانی به مردم از نصب تبلیغات محیطی در شهرها و همچنین نشست های خبری با حضور مسئولین کمیته ها در صدا و سیمای استان خبر داد.

در این جلسه همچنین مدیرکل حج و زیارت استان گفت: مرز مهران به عنوان نزدیکترین مرز از بعد مسافت برای زائرین گلستانی در نظر گرفته شده و زائران گلستانی باید از مرز مهران به کشور عراق عزیمت می کنند.

رضا درگاهی اضافه کرد: تمامی دفاتر خدمات زیارتی استان و ظرفیت حج و زیارت در خدمت به عاشقان ابا عبد اله الحسین (ع)و زائرین اربعین حسینی می باشد.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار