عتبات دانشگاهیان- حج و زیارت - اعلام نتایج - دانشجو
پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

اعلام نتایج قرعه کشی بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان/12 هزار دانشجو عازم عتبات عالیات می شوند

اعلام نتایج قرعه کشی بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان/12 هزار دانشجو عازم عتبات عالیات می شوند
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:قرعه کشی متقاضیان بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام شد.
-پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت - حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:قرعه کشی متقاضیان بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام شد.

فقیهی گفت: دانشگاهیانی که برای اعزام به عتبات ثبت‌نام کردند،می‌توانند با مراجعه به لینک اعلام نتایج در سایت لبیک و با استفاده از کد ملی و شماره شناسنامه خود از نتایج قرعه‌کشی با خبر شده و وضعیت خود را مشاهده کنند.

وی افزود: ثبت‌نام از متقاضیان تشرف به عتبات دانشگاهیان از 6 آذرماه در سایت لبیک آغاز و تا 18 آذر ماه ادامه داشت و در این مدت بیش از 52 هزار نفر از دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات در سایت لبیک ثبت‌نام کردند.

فقیهی گفت: پذیرفته شدگان به دو صورت اصلی و ذخیره اعلام شده اند که اسامی آنها در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان قابل مشاهده است. همچنین به پذیرفته شدگان به صورت پیامکی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: زائرین اصلی و ذخیره می بایست بعد از مشاهده نتایج، نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود در سایت لبیک اقدام و مدارک خواسته شده را آماده کرده و به شوراهای استانی خود تحویل نمایند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:در بیستمین دوره از عتبات دانشگاهیان که از 1 بهمن آغاز خواهد شد، 12 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به سفر عتبات اعزام می‌شوند.

فقیهی گفت: کاروان های عتبات دانشگاهیان نسبت به کاروان های عادی مزیت هایی دارید که آن را از دیگر اعزام ها ممتاز می کند. یکی از ویژگی های عتبات دانشگاهیان، بُعد فرهنگی این سفر است به طوری که دانشجویان با رغبت کامل در این سفرها شرکت می کنند، خدمات ویژه‌ خاصی نظیر وام از طریق بانک ملت و برنامه‌های فرهنگی قبل،حین و بعد از سفر نیز تدارک دیده‌ شده است.
امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار