هماهنگی - ارائه خدمات - حج و زیارت - عتبات عالیات
پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

عتبات عالیات

آخرین هماهنگی ها برای ارائه خدمات مناسب به زائران سفرهای نوروزی عتبات

آخرین هماهنگی ها برای ارائه خدمات مناسب به زائران سفرهای نوروزی عتبات

در آستانه آغاز سفرهای نوروزی عتبات عالیات، در نشست کاربردی ستاد ویژه عتبات نوروزی سازمان حج و زیارت، آخرین هماهنگی ها برای ارائه خدمات شایسته به زائران انجام پذیرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، نشست کاربردی ستاد ویژه عتبات نوروزی روز سه شنبه 21 اسفندماه به منظور بررسی برنامه های اعزام و رسیدگی و تسهیل خدمات رسانی به زائران نوروزی عتبات برگزار شد.
در این جلسه مسئولان بخش های مختلف اجرایی پیرامون روند تحقق تدابیر و برنامه های ویزه نوروز تبادل نظر کردند و نسبت به آمادگی های ایجاد شده در زمینه پروازی، تکمیل تجهیزات آشپرخانه های متمرکز و برپایی مراکز درمانی فوق العاده اطمینان دادند.
همچنین اعضای جلسه از تعامل و همگرایی موجود میان کلیه دستگاه های ذیربط اظهار رضایت کردند.
مدیرعامل شرکت عمران و توسعه "امید زائر" نیز در آستانه عملیات اعزام زائران نوروزی از افزایش ظرفیت پخت و توزیع غذای زائران در آشپزخانه های مرکزی "ابوتراب" کربلا و "الغدیر" نجف با کیفیت مناسب و بهداشتی خبر داد.
در این جلسه قرار شد از ظرفیت حسینیه و زائر سرای شهدای منا در شهرستان مهران با توجه به مزیت های آن برای پذیرایی زوار استفاده بهینه صورت پذیرد.
در پایان رئیس ستاد ویزه عتبات نوروزی ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده بار دیگر نسبت به صیانت از کرامت زائران، سلامت آنان و بهداشت محیط مراکز پخت صنعتی تاکید و تذکراتی ارائه کرد.
زائران نوروزی از روز بیست و چهارم اسفند ماه 97 تا نهم فروردین 98 عازم زیارت عتبات عالیات عراق خواهند شد.
گفتنی است امسال از ماه ها قبل ستادی تحت عنوان ستاد ویژه عتبات نوروزی برای نظارت بر عملکرد دست اندرکاران سفرهای نوروزی عتبات پیش بینی و فعال شده است.

امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار