همایش عتبات نوروزی - حج و زیارت - زائران عتبات
پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

عتبات عالیات

برگزاری همایش متمرکز توجیهی زائرین نوروزی عتبات عالیات استان گلستان

برگزاری همایش متمرکز توجیهی زائرین نوروزی عتبات عالیات استان گلستان

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت استان گلستان؛ همایش متمرکز توجیهی زائرین نوروزی عتبات عالیات استان با حضور کاروانهای نوروزی روز یکشنبه مورخ 26/12/97 در محل سالن آمفی تئاتر کتابخانه میرداماد شهرستان گرگان (پمپ نبزین جنب حوزه علمیه امام خمین (ره) برگزار گردید.در این همایش حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان ،رجب را ماه خدا و ماه ریزش رحمت الهی دانست وحضور زائران در عتبات عالیات نجف و کربلا را دراین ایام توفیق بزرگی دانست و به تشریح مسائل فرهنگی کاروانها پرداخت.

 سپس سید علی میرقاسم پور مدیرحج و زیارت استان با بیان اینکه اعزام زائران نوروزی عتبات عالیات از 24 اسفندماه 97 لغایت 9 فروردین 98 می باشد در خصوص نکات کلی و ملاحظات اجرایی ازجمله باید ها و نبایدها سفر،احترام به قوانین کشور میزبان  ، همکاری با مدیر کاروان  و ... را مورد تأکید قرار داد.

ایشان با اشاره به افزایش تدابیر امنیتی عراق به منظور جلوگیری از حمل مواد مخدر در مرزهای خروجی زمینی و هوایی ،اضافه کرد کاروانهای زیارتی سازمان حج و زیارت با توجه به یک بسته امنیتی اعزام می شوند اما کاروانهای آزاد مسائل امنیتی را رعایت نمی کنند.در پایان محمدی یکی از مدیران کاروانهای عتبات نوروزی نکات ضروری قبل از سفر و حین سفر و بعد از سفر را برای زائرین بیان کرد . 

                                                                      روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار