جلسه - مدیران منتخب - حج تمتع 98 - حج و زیارت
پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

برگزاری چهارمین جلسه با مدیران منتخب حج تمتع 98 استان گلستان

  • 25 اردیبهشت 1398
  • 14:30
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 301 بازدید
  • Article Rating
برگزاری چهارمین جلسه با مدیران منتخب حج تمتع 98 استان گلستان

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ، بر اساس دستور سازمان حج و زیارت مبنی بر استفاده از کاور برای چمدانهای زائران حج تمتع سالجاری جلسه ای روز چهارشنبه مورخ 25/2/98 ساعت 9 صبح با حضور سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان وهمکاران ،یازرلو مدیر عامل شرکت مرکزی کارگزاران،مدیران منتخب حج تمتع 98 استان در محل دفتر حج و زیارت استان برگزار گردید.

در این جلسه مقرر شد کاور توری با رنگ پرچم ایران برای تمامی زائران استان تهیه شود لذا مسئولیت تهیه و توزیع آن، به شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان واگذار گردید.

در ادامه جلسه،مدیر حج و زیارت استان به منظور حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید گفت: حج و زیارت خرید سوغات زائران خانه خدا با محوریت کالای ایرانی از فروشگاه های داخلی را در دستور کارخود قرارداده که این اقدام با هدف حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید و جلوگیری از خروج ارز از کشور، و بازارگردی زائران ایرانی صورت گرفته است.  

پس از جلسه، حاضرین برای تحقق این هدف از کارخانه صحرا بافت خرز واقع در شهرک صنعتی آق قلا بازدید بعمل آوردند که هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت مورد قبول مدیران منتخب قرار گرفت .در نهایت تصمیم بر این شد تا چهار نمونه از سجاده در اختیار کاروانهای استان قرار گرفته و پس از انتخاب به مدیران منتخب اعلام تا نسبت به تهیه آن اقدام گردد.

                                                                روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار