حج تمتع 98 - حج و زیارت - جوانترین - مدیران - عوامل
چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

میانگین سنی و سطح تحصیلات مدیران کاروانها و مجموعه های حج 98/جوان ترین مدیران از کدام استانها اعزام می شوند

  • 07 خرداد 1398
  • 11:56
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 258 بازدید
  • Article Rating
میانگین سنی و سطح تحصیلات مدیران کاروانها و مجموعه های حج 98/جوان ترین مدیران از کدام استانها اعزام می شوند

مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت با اشاره به جوانگرایی در کنار اهتمام به تجربه در مدیریت کاروانها و مجموعه های حج تمتع امسال گفت: میانگین سنی مدیران حج تمتع 98 حدود 51 سال است و بیش از 9 درصد این افراد دارای مدرک دکترا هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ حمید رضا محمدی مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت در خصوص مدیران کاروانها و مدیران مجموعه ها(مدیران هتلها) حج تمتع سال جاری توضیحات کاملی را ارائه داد.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه های سازمان حج و زیارت و اداره کل کارگزاران، تاکید بر کادرسازی و جوانگرایی در حوزه مدیران کاروانها و مدیران مجموعه ها حج تمتع بوده است که به همین منظور در حج تمتع امسال نیز این موضوع را مورد توجه قرار داده ایم.

مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت با اشاره به جوانگرایی در حوزه مدیران کاروانها و مدیران مجموعه های حج تمتع 98 افزود: امسال حدود 30 درصد مدیران کاروانها و مدیران مجموعه های حج تمتع به تازگی این جایگاه را کسب کرده اند؛ البته این افراد سال اولی نیستند بلکه در گذشته به عنوان معاون و عوامل فعالیت داشته اند و در فرایند ارتقا به مدیریت رسیده اند.
 
به گفته محمدی، امسال حدود 70 درصد مدیران کاروانها و مدیران مجموعه ها نیز از افراد باتجربه هستند که این جوانگرایی و تجربه می تواند تاثیرات مثبتی را به دنبال داشته باشد و امیدواریم شاهد رضایتمندی زائران در این خصوص باشیم.

وی به میانگین سنی و سطح تحصیلات مدیران کاروانها و مدیران مجموعه ها اشاره کرد و گفت: میانگین سنی مدیران کارونها و مجموعه ها 51.4 سال است؛ جوانترین مدیران کاروان 30 ساله از مشهد و جوان ترین مدیر مجموعه(مدیر هتل) 37 ساله از اصفهان هستند.

مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت تصریح کرد: از میان مدیران کاروانها و مدیران مجموعه ها حج تمتع امسال 9.4 درصد دکترا، 36.6درصد فوق لیسانس، 45.1درصد لیسانس، 4.8درصد فوق دیپلم و 4.1 درصد دیپلم هستند.

امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار