رضایت زائران - خدمات - مطلوب - حج تمتع 98
جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

رییس سازمان حج و زیارت : رضایت 90 درصدی زائران از خدمات / خدمات دهی به حجاج روند مطلوبی دارد

  • 10 مرداد 1398
  • 07:27
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 228 بازدید
  • Article Rating
رییس سازمان حج و زیارت : رضایت 90 درصدی زائران از خدمات / خدمات دهی به حجاج روند مطلوبی دارد
رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد : براساس ارزیابی که حوزه نمایندگی ولی فقیه از زائران انجام داده است تا کنون 90 درصد حجاج از نحوه خدمات دهی در حوزه های اجرایی و فرهنگی رضایت دارند.
علی رضا رشیدیان که امروز قبل ظهر به همراه حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی به بیت الله الحرام رفته بودند ، در جمع خبرنگاران افززود : این رقم رکورد خوبی است هر چند هماره برای اصلاح و بهتر شدن فضای کار وجود دارد.
وی اظهار کرد : در شرایطی که در یک کشور خارجی خدمات می دهیم و بسیاری از امور و مباحث در کنترل و اختیار ما نیست همانند مشکل مسکن در مدینه که به خاطر تخریب های اطراف حرم وعدم ساخت و سازهای جدید با مشکل مواجه بودیم اما همه تلاش برای ارائه خدمات مناسب و شایسته به زائران انجام شده و می شود.

وی با اشاره به مطلوب بودن عملیات حج تمتع تا کنون گفت: عملیات حج امسال از شرایط خوبی برخوردار بوده و به صورت روان انجام شده است.

رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در روزهای آتی با ورود تمامی زائران شاهد اوج عملیات حج بویژه در ایام تشریق خواهیم بود که برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام شده است و مشکلی وجود ندارد.

رشیدیان با اشاره به برنامه ریزی های انجام گرفته برای ایام تشریق و حضور زائران در مشاعر مقدسه اظهار کرد: امسال برنامه های خود را در این خصوص زودتر از سال گذشته آغاز کرده ایم و طبق برنامه ریزی های انجام شده خیام و چادرهای عرفات را 10 زودتر تحویل گرفته‌ایم.

وی همچنین توضیح داد: هماهنگی نهایی برای نقل ترددی، تقسیم بندی مناطق در منا، ایجاد هماهنگی میان مکاتب 9 گانه و موسسه مطوفین برای خدمات به حجاج بخشهای دیگری از برنامه ریزی های انجام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد :در این روزهای باقیمانده روند انجام امور بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته به ویژه در ایام تشریق به نحو احسن انجام شود.

رشیدیان در عین حال تصریح کرد: البته ما محدودیت هایی در بحث مکان(کمبود فضا) در منا داریم که امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته ، اثرات این موضوع را کاهش دهیم.

وی عنوان کرد: در موضوع حمل و نقل درون شهری و خدمات درمانی نیز روند مناسبی را در خدمات رسانی به زائران شاهد هستیم ؛امیدواریم این خدمات تا انتها به صورت مناسبی انجام پذیرد و رضایت زائران را شاهد باشیم.
امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار