کارگزاران - نذر مهربانی - عید قربان - حج و زیارت
ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

حجاج و کارگزاران حج کشور حدود 14 میلیارد ریال نذر مهربانی کردند

حجاج و کارگزاران حج کشور حدود 14 میلیارد ریال نذر مهربانی کردند

  حجاج و کارگزاران حج کشور در راستای لبیک به بیانات مقام معظم رهبری در قالب نذر مهربانی به رزمایش مواسات و همدلی پیوستند و 13 میلیارد و 948 میلیون و 700 هزار ریال کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت ؛ بدین منظور همزمان با ایام ماه ذی الحجه و عید قربان پویش "نذر مهربانی" با دعوت سازمان حج و زیارت شکل گرفت تا با توجه به بروز مشکلات معیشتی و اقتصادی برای گروه هایی از مردم در جریان شیوع کرونا،این طرح اقدامی برای ساماندهی و جهت دهی نذورات حجاج و دامهای قربانی در قالب کمک های مومنانه به این اقشار جامعه باشد.
این طرح و اقدام خیرخواهانه چون همیشه با استقبال بسیار عالی حجاج و کارگزاران حج کشور روبرو شد و در این راستا سه هزار و 325 راس دام سبک و هفت راس دام سنگین در قالب این طرح کمک شد تا در اختیار اقشار نیازمند و گروه هایی که معیشت شان متاثر از بحران کرونا دچار مشکل شد ، قرار گیرد.
در مجموع از 13 میلیارد و 948 میلیون و 700 هزار ریال کمک مردم در قالب پویش نذر مهربانی ، 13 میلیارد و 901 میلیون و 700 هزار به صورت نقدی برای کمک به اقشار نیازمند و همدلی و همراهی با آنان اهدا شد و 57 میلیون ریال نیز حجم کمک های غیر نقدی به این امر بود .
همچنین کارگزاران حج و زیارت و حجاج در این پویش شرایط آزادی یک زندانی غیر عمد را نیز فراهم کردند.     

امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار