رئیس سازمان حج و زیارت خطاب به مسئولان شرکت شمسا تاکید کرد : شمسا شیوه های جامع تری را در زمینه جذب زائران بکار بندد تا عرصه بر حضور غیر مجازها تنگ و از تضییع حقوق زائران عتبات جلوگیری شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت، حمید محمدی صبح امروز - چهارشنبه 25 بهمن 96 - در جلسه دیدار مدیرعامل و رئیس و برخی اعضای هیئت مدیره شرکت شمسا با ایشان، با اشاره به تجربه شرکت شمسا در عرصه خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات گفت: شمسا تنها به عنوان یک شرکت مطرح نیست بلکه مجموعه ای متشکل از دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور است و باید با ارایه بهترین خدمات، اعتماد مردم را بیش از پیش جلب نماید.
وی با اشاره به اینکه امروز شاهدیم برخی از گروه های غیر مجاز در زمینه خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات، با بی توجهی به ارائه خدمات مطلوب، تنها توان خود را صرف جذب زائران می نمایند، خطاب به مسئولان شمسا عنوان کرد: شرکت شمسا بایستی اطلاع رسانی و تبلیغات لازم را در زمینه ارائه خدمات استاندارد به زائران عتبات مورد توجه قرار دهد . همچنین شیوه های جامع تری را در زمینه جذب زائران بکار بندد تا شاهد نباشیم که با جذب زائران توسط گروه های غیر مجاز حقوق آنان تضییع می شود.
حمید محمدی در این دیدار به موضوع اعزام های استانی عتبات اشاره کرد و گفت: اعزام های استانی با رویکرد پاسخگویی به خواسته ها و سلائق زائران استان های مختلف دنبال می شود و این شیوه، گامی موثر در جهت رضایتمندی زائران عتبات در کنار اعزام های معمول شرکت شمسا خواهد بود.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرای سفرهای ارزان قیمت عتبات را روش مناسبی پاسخگویی به خواسته زائران و افزایش رضایت مندی آنان توصیف کرد.
رییس سازمان حج و زیارت همچنین در این دیدار فراهم سازی بستری برای عضویت همه دفاتر خدمات زیارتی در شرکت شمسا را مورد تاکید قرار داد.
محمد جواد دانشیار مدیر عامل شرکت شمسا و متبحری رئیس هیئت مدیره شرکت شمسا نیز در جلسه رییس سازمان حج و زیارت گزارشی از عملکرد شرکت شمسا ارائه کردند.