جمعه 10 فروردین 1403
EN

راهبرد مشارکت

راهبرد مشارکت

 

راهبرد مشارکت در پایگاه اطلاع رسانی مدیریت حج و زیارت استان گلستان

 

پایگاه اطلاع رسانی مدیریت حج و زیارت استان گلستان در راستاي انجام ماموريت سازماني خود تلاش مي کند با برنامه محوري، نگاه سيستمي، پشتوانه آمايشي و توان کارشناسي خدمات با کيفيتي را به طرز شايسته و در چارچوب وظايف قانوني خود به مخاطبين ارائه نمايد. چشم انداز سازماني ما آن است که همواره بعنوان يکي از بهترين سازمان ها در خدمت رساني نزد مردم شناخته شويم. ارائه خدمات علمي، دقيق، کارشناسي، به¬روز و صادقانه در چارچوب قوانین نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در صدر ارزش هاي سازماني ما قرار دارد.
هر سازماني در راستاي تحقق اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه تام مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخورد هاي حاصل از تعاملات دوسويه، انتخاب راهبرد هاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن مي گردد. به بيان ديگر ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکانپذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چارچوب قانون اتخاذ نمايد.
در اين راستا و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي پایگاه اطلاع رسانی مدیریت حج و زیارت استان گلستان برخود لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم بويژه از سوي نخبگان، متخصصين، صاحب نظران، مديران و کارشناسان دستگاه هاي اجرائي را گردآوري و راهبردهاي منتج به افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد.
پایگاه اطلاع رسانی مدیریت حج و زیارت استان گلستان تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه هاي اجرائي را در سرلوحه کار خود قرار داده است.
در این راستا مي توانيد از طريق فرم ذیل درخصوص خدمات این مدیریت اعلام نظر فرمایید .

تاریخ آخرین بروز رسانی: 1398.01.27

Loading