مسئول واحد ارزشیابی و رسیدگی به شکایات در ستاد حج از رضایتمندی بالای زائرین حج سالجاری نسبت به سالهای گذشته خبر داد
حجت الاسلام و المسلمین عباس ایزدی گفت : در سه مرحله ارزشیابی صورت گرفته از زائرین قبل از ایام تشریق در مدینه منوره و مکه مکرمه درصد رضایتمندی در بخش های بسیار مطلوب بوده و در برخی از شاخص های ارزیابی درصد رضایتمندی به 97 درصد در مرحله سوم ارزشیلبی رسیده است
مسئول واحد ارزشیابی و رسیدگی به شکایات با اشاره به اینکه از 10 درصد افراد هر کاروان توسط فرم های ارزشیابی سؤال به عمل آمده است ادامه داد : درصد رضایتمندی در تغذیه و تدارکات با 96 درصد و پس از آن خدمات پزشکی با 91 درصد بالاترین میزان رضایت رابین زائرین داشته است و کمترین رضایت از خدمات فرودگاهی سعودی با 78 درصد گزارش شده است .
ایزدی با توجه به دقتی که در نحوه طرح سؤالات و انتخاب افراد سؤال شونده صورت گرفته است ادامه داد : با توجه به سیستمی که برای ارزشیابی خدمات ارائه شده وجود دارد ، میتوان به صحت نتایج ارزیابی اطمینان کامل حاصل کرد.
وی تصریح کرد : نتایج ارزیابی برای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف به مسئولین مربوطه ارجاع داده خواهد شد.