پنجشنبه 29 شهریور 1403
EN

خبرگزاری

آغاز ثبت‌ نام از متقاضیان سفر معنوی عمره مفرده در استان گلستان

216
0
مدیرحج و زیارت استان گلستان گفت: مشتاقان سفرزیارتی عمره مفرده در استان می‌توانند از روز سه شنبه 20 شهریورماه 1403 ،از ساعت ۱۰ صبح نسبت به تکمیل اطلاعات و انتخاب کاروان خود اقدام کنند.
سید علی میرقاسم پور با بیان اینکه عملیات اعزام متقاضیان عمره مفرده و واجدین شرایط تشرف طی دو نوبت انجام خواهد شد گفت: نوبت اول اعزام زائران از تاریخ 28/06/1403 لغایت 30/09/1403 و نوبت دوم از تاریخ 01/10/1403 تا پایان موسم عمره (تاریخ و نحوه ثبت نام این مرحله متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد) می‌باشد.
وی همچنین در خصوص تاریخ و مراحل ثبت نام متقاضیان ودیعه گذار عمره مفرده استان گفت: مشمولان واجد شرایط ذیل در استان گلستان می‌توانند از روز سه شنبه 20 شهریور ماه نسبت به تکمیل اطلاعات و انتخاب کاروان خود و ادامه روند تکمیلی ثبت نام اقدام نمایند.
مشمولین ثبت نام و واجدین شرایط در این مرحله شامل:
1-دارندگان قبوض ودیعه گذاری عمره دارای اولویت تشرف از ۱ تا ۱۸۰ در نوبت اول ثبت نام قرار دارند.
-2متقاضیان تشرف در عمره سال گذشته که پس از ثبت نام در کاروان، وجوه خود را پرداخت نموده ولی به دلیل محدودیت اعزام، به سفر عمره مشرف نگردیده و وجوه ایشان بصورت سیستمی عودت و اولویت ایشان پایدار گردیده است.
مدیر حج و زیارت استان گلستان در خصوص نحوه ثبت نام وارائه مدارک لازم نیز گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانی ( MY.HAJ.IR ) و تکمیل و بروزرسانی اطلاعات، تشکیل گروه در صورت همراهی خانواده و بستگان انتخاب کاروان اقدام و یا به یکی از دفاتر و شرکت‌های خدمات زیارتی در سطح استان مراجعه نمایند.
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار