جمعه 30 شهریور 1403
EN

خبرگزاری

برگزاری جلسه با اولین مدیر هتل اعزامی به عمره مفرده از استان گلستان

53
0
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ، جلسه هماهنگی و توجیهی با اولین مدیرهتل اعزامی به عمره مفرده در روز سه شنبه 27 شهریورماه 1403 با حضور سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت ،حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان و کلیه عوامل اعزامی به عمره مفرده در محل دفتر حج و زیارت استان برگزار گردید .
در این جلسه مدیر حج و زیارت استان ضمن اشاره به اهمیت والای خدمت به زائران گفت: لازم است همواره قدردان این خدمت و حفظ این نعمت باشیم .
ایشان در این جلسه با تشریح دستورالعمل ها ، بر تبیین و شفاف سازی خدمات تاکید داشت و گفت : آشنایی کامل و جامع خادمین به وضعیت عملیات اجرایی حج عمره و انتقال آن به زائرین از ایجاد تنش و مشکلات احتمالی در سفر جلوگیری خواهد کرد و مدیران و عوامل اجرایی باید خود را عضو خانواده حج و زیارت بدانند و اگر این اعتقاد باشد، در سایه همدلی و تبیین و‌ روشنگری رضایتمندی زائران را خواهیم داشت .
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین اصحابی به بیان مسائل فرهنگی کاروان ها پرداخت و گفت: مدیران و عوامل اجرایی در کنار روحانیون محترم باید با هم افزایی و مشارکت، نهایت تلاش را جهت ارتقاء سطح خدمات داشته باشند تا سفری خوب و به یاد ماندنی برای زائران عزیز فراهم گردد.
پرسش و پاسخ ، پایان بخش جلسه امروز بود .

روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار