کمک به سیل زدگان - حج و زیارت - بسته حمایتی - غذای گرم
شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

فعالیت های فوق برنامه

ادامه کمکهای خانواده حج و زیارت و کارگزاران زیارتی به مناطق سیل زده استان

ادامه کمکهای خانواده حج و زیارت و کارگزاران زیارتی به مناطق سیل زده استان

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ،سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان در خصوص برنامه ریزی برای امداد رسانی به سیل زدگان این استان اظهار کرد: با عنایت به دستور ریاست محترم سازمان حج وزیارت  کشور مبنی بر کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده، تمامی کارکنان حج و زیارت استان و کارگزاران زیارتی اعم از شیعه و سنی به صورت شبانه روزی برای این مهم بسیج شدند .

وی افزود: ازجمله تلاشهای صورت گرفته در این مدت ارسال کالاهای غیر نقدی جمع آوری شده همانند انواع کنسروجات، پتو،آب معدنی ، چکمه و بادگیر و .... توسط کارکنان سازمان حج و زیارت و کارگزاران زیارتی برای مردم سیل زده استان همچنین حدود 20 هزارپرس غذای گرم و نان به مدت 10 روز و 6 هزار وعده غذای کنسروی به مدت 6 روز برای مردم مناطق سیل زده استان ارسال شده است .

سید علی میر قاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان ، ضمن تشکر و قدردانی از ریاست محترم سازمان،معاونین و مشاورین ایشان و کلیه دست اندرکارن و همکاران در حج و زیارت استانها و کارگزاران زیارتی گفت : با تلاشهای صورت گرفته و همکاری همه دست اندرکاران حج و زیارت و مدیران استانها،به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، تعداد 1000 بسته حمایتی از محصولات غذایی همانند برنج ،روغن، حبوبات ،ماکارونی،قند،پودر لباسشویی، رب ،محصولات بهداشتی و .... تهیه شده و به مناطق سیل زده ارسال و توسط جمعی از همکاران اداری وکارگزاران زیارتی بین مردم سیل زده آق قلا و گمیشان توزیع شده است که امیدواریم با این خدمات شبانه روزی همکاران گوشه ای از آلام مردم این مناطق کاهش یابد .

                                               روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار