جلسه - مدیران کاروان - حج تمتع 98 - حج و زیارت
جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

برگزاری چهارمین جلسه با مدیران کاروانهای حج تمتع و مجموعه98 استان گلستان

  • 01 خرداد 1398
  • 13:01
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 212 بازدید
  • Article Rating
برگزاری چهارمین جلسه با مدیران کاروانهای حج تمتع و مجموعه98 استان گلستان

روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان خبر داد .چهارمین جلسه مدیران کاروانهای حج تمتع و مجموعه با حضورسیدعلی میر قاسم پورمدیرحج و زیارت استان گلستان ،کارشناسان حوزه زیارت و کلیه کارگزاران حج تمتع و مجموعه 98 مورخ 1/3/98 درمحل شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان برگزار گردید.

در ابتدا میرقاسم پور ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پرخیر و برکت رمضان ، داشتن سعه صدر و اخلاق نیکو را از ویژگیهای مدیران موفق دانسته و بیان داشتند ما بایدبیش از پیش در خدمت به زائرین و تکریم آنها تلاش نموده و رضایت پروردگار و زائرین را جلب نمائیم.در ادامه ایشان برخی نکات ضروری در خصوص عملیات حج سالجاری،بخشنامه های ابلاغی سازمان و انتقال مطالب به زائران در جلسات آموزشی بر اساس برنامه های فرهنگی را بیان نمودند.

سپس محمد رحیم ملاح مسئول ثبت نام و اعزام در خصوص ثبت اطلاعات دقیق و زمان ارسال آن به استان جهت اخذ روادید حجاج سالجاری و موارد مرتبط با دستورالعملهای سازمان بصورت مشروح توضیحات لازم را ارائه نمود.   

 در ادامه سید حسین میرآئیز مسئول مالی در خصوص آمار واریزی ،کنترل اطلاعات ثبت نامی ،جدول تعیین خسارت مالی ،چگونگی آماده سازی اسناد ودیعه سپرده گذاری زائرین کاروان ،چگونگی پرداخت مرحله دوم هزینه های تکلیفی کاروانها مطالبی را بیان نمود.  

در انتها پرسش و پاسخ پایان بخش جلسه امروز بود.

                                                                 روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار