تقدیر - اجلاسیه سراسری نماز - حج و زیارت - کارگزاران
جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

فعالیت های فوق برنامه

برگزاری مراسم تقدیر از خادمین اجلاسیه سراسری نماز

برگزاری مراسم تقدیر از خادمین اجلاسیه سراسری نماز

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ، به پاس توفیق خدمتگزاری به نماز، این بالاترین هدیه الهی مراسم تقدیر از خادمین بیست هشتمین اجلاس سراسری نماز که بعنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی ، مذهبی در استان بود ، صبح روز پنج شنبه 5 دی ماه 98 با حضور سید علی میرقاسم پور مدیرحج و زیارت استان گلستان ،حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت و محمدی مدیر ستاد اقامه نماز استان و جمعی از خادمین کارگزاران این اجلاس کارگزاران برگزار شد.

در ابتدای جلسه مدیر حج و زیارت استان گلستان ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم با شکوه گفت :می توان از ظرفیت کارگزاران زیارتی استان در کلیه عرصه ها استفاده نمود، از جمله می‌توان حضور کارگزاران در واقعه سیل سال جاری اشاره کرد. وی درباره حضور کارگزاران زیارتی در اجلاسیه سراسری نماز گفت: کارگزاران رضایت کامل مسئولان استان را در انجام وظایف محوله جلب نمودند.

سپس قاسم محمدی مشاور استاندار و مدیرستاد اقامه نماز استان ضمن تقدیر از همه عزیزان گفت: پذیرایی از میهمانان اجلاسیه بدون هیچ مشکلی و در اسرع وقت  صورت پذیرفت و همه کمیته‌های اجلاسیه نماز، از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر کردند. وی گفت: اجلاسیه برنامه های متفاوتی داشت. مسابقه مقاله نویسی، کتابخانخوانی و برگزاری نمایشگاه از جمله آنها بود که همه آنها با ویژگی‌های متفاوتی نسبت به سال های گذشته برگزار شد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت  با اشاره به اهمیت نماز با قرائت به احادیث نبوی و آیات قرآن اشاره کرد وگفت: مراسم اجلاسیه آبرومندانه برگزار و زحمت زیادی برای آن کشیده شد. این خدماتی را که شما به میهمانان اجلاسیه نمازکردید همانند خدمتی است که شما در بیت الله الحرام انجام می دهید و کار شما دیده شد چون خالصانه بود.

در پایان از دست اندرکاران برگزاری مراسم با اهدای لوح تقدیر همراه با هدیه ای تقدیر و تشکر شد .

                                                                           روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار