جلسه - کارگروه تخصصی - 17 گانه - حج و زیارت
جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

برگزاری جلسه کارگروه های تخصصی 17 گانه در مدیریت حج و زیارت استان گلستان

  • 30 شهریور 1399
  • 10:17
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 225 بازدید
  • Article Rating
برگزاری جلسه کارگروه های تخصصی 17 گانه در مدیریت حج و زیارت استان گلستان

روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان خبر داد ،در راستای ارتقاء کیفیت و ارائه خدمات صادقانه به زائران و علاقه مندان حوزه حج و زیارت و به جهت شکل گیری فرایند اجرایی جدید با کیفیت بهتر در سازمان حج و زیارت جلسات متعددی با حضور مدیر حج و زیارت استان،نماینده دفتر بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت ، همکاران ،صاحبنظران حوزه کارگزاری در محل دفتر حج و زیارت استان تشکیل وموارد مختلفی  همچون ثبت نام – اعزام- اسکان – و ..... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

سید علی میر قاسم پور مددیر حج و زیارت استان گلستان در این جلسه ضمن تاکید بر تشکیل جلسات همفکری و تبادل نظر در خصوص فرآیندهای مختلف حج و زیارت ، اعلام کرد که حج و زیارت استان آماده بهره مندی از نظرات اساتید ، کارشناسان و پیسکسوتان عرصه زیارت می باشد .

ایشان گفتند : با توجه به اینکه بیماری کرونا در سالجاری باعث توقف اعزام زائرین حج تمتع ، عتبات عالیات و پیاده روی اربعین حسینی (ع) شد، لذا فرصتی فراهم گردید تا فرایندهای اجرایی سفرهای معنوی حج ،عمره و عتبات عالیات مورد بازنگری قرار گیرد .

در این کارگروه های تخصصی 17 گانه،کارکنان حج و زیارت به عنوان سرگروه و یکی از مدیران با سابقه حج و عمره بعنوان سرپرست گروه درصدد جمع آوری نظرات کارشناسی هستند که پس از جمع بندی نظرات مراتب به سازمان مرکزی ارسال خواهد شد .

                                                            روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار