جلسه با کارگزاران - حج و زیارت - پروازهای عتبات عالیات
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

جلسه مدیر حج و زیارت با کارگزاران زیارتی استان در خصوص راه اندازی اعزام های هوایی عتبات عالیات

جلسه مدیر حج و زیارت با کارگزاران زیارتی استان در خصوص راه اندازی اعزام های هوایی عتبات عالیات
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان خبر داد ، با عنایت به لغو روادید کشور عراق و موافقت ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، جهت اعزام مشتاقان زیارت عتبات عالیات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در چهارچوب سیاستهای جدید سازمان و همچنین در جهت رفاه و سهولت بیشتر زائران عتبات عالیات استان ، جلسه ای با حضور سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان ،مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت ، مدیر عامل شرکت مرکزی کارگزاران،کارشناسان حوزه زیارت و تعدادی از کارگزاران فعال زیارتی استان، روز شنبه 8 آبان ماه 1400 در محل شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی شهرستان گرگان برگزار گردید .
در این جلسه سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان با اشاره به استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در استان گفت: برقراری اعزام های هوایی عتبات عالیات با همکاری کلیه دفاتر زیارتی ، کارگزاران و فعالان حوزه زیارت در سطح استان مقدور خواهد شد ان شاء ا...
وی افزود : هدف سازمان حج و زیارت، ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به زائرین عزیز می باشد و ان شاء ا... با کمک مجموعه کارگزاران زیارتی استان شاهد برقراری مجدد پروازهای هوایی عتبات عالیات باشیم.
در ادامه کارشناسان حوزه زیارت و مدیرعامل شرکت مرکزی و سایر کارگزاران زیارتی استان ،مطالبی را عنوان نموده و به بحث و تبادل نظر در این زمینه پرداختند .

روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار