دیدار - امنیتی انتظامی - استانداری - عتبات هوایی - حج و زیارت
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

دیدار با مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری درخصوص راه اندازی اعزام های هوایی عتبات عالیات

دیدار با مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری درخصوص راه اندازی اعزام های هوایی  عتبات عالیات
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ،سید علی میرقاسم پورمدیرحج و زیارت استان،مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت ،مدیرکل فرودگاه های استان گلستان ، مدیرعامل شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی و کارشناسان حوزه زیارت ، در دیدار روز شنبه 13 آذر ماه 1400، با سیفی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان در خصوص برقراری مجدد پروازهای زیارتی عتبات عالیات از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
مدیرحج و زیارت استان گفت: در تلاش هستیم که با همت همکاران ،بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت ، مدیر عامل شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی و دفاتر زیارتی استان و با همکاری مدیرکل فرودگاه های استان، در صورت استقبال زائران گلستانی ، درآینده ای نزدیک پروازهای عتبات عالیات به صورت ماهانه در استان برقرار شود.
متانت مدیرکل فرودگاه های استان گفت: زیر ساخت های لازم برای برقراری پرواز به عتبات عالیات از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان فراهم است و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد .
سیفی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری نیز در این خصوص گفت: همه باید تلاش کنیم که زائران مشتاق به زیارت عتبات عالیات در کمال آرامش و با هزینه ای کم و با استفاده از ظرفیت های موجود در استان، از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به جوار بارگاه ملکوتی آقا امام حسین (ع) اعزام شوند .
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار