برگزاری جلسه توجیهی - حج و زیارت - ویژه نوروز - اعتاب مقدسه عراق و سوریه
شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

برگزاری جلسه توجیهی مدیران کاروان های اعتاب مقدسه عراق و سوریه ویژه نوروز استان گلستان

برگزاری جلسه توجیهی مدیران کاروان های اعتاب مقدسه عراق و سوریه ویژه نوروز استان گلستان
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان، به منظور ارائه نکات ضروری و مهم و همچنین تشریح دستورالعمل های اجرایی ، جلسه توجیهی مدیران کاروان های هوایی اعتاب مقدسه عراق و سوریه ویژه نوروز ،روز دوشنبه 23 اسفند ماه 1400 در محل دفترمدیریت حج و زیارت استان برگزار گردید .
دراین جلسه سیدعلی میرقاسم پور مدیرحج و زیارت استان ، حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان ،یازرلو مدیرعامل شرکت مرکزی کارگزاران خدمات زیارتی، کارشناسان حوزه زیارت استان و مدیران کاروان های اعتاب مقدسه عراق و سوریه ویژه نوروز حضور داشتند .
مدیر حج وزیارت استان در ابتدای جلسه ،ضمن اشاره به وظایف خطیر مدیران کاروان ها بر ضرورت برنامه ریزی مطلوب برای تشرف زائران استان تأکید کرد و گفت: داشتن شماره تلفنهای اعضای واحدهای ستادی در کشور عراق و سوریه، امری ضروری است. ایشان ضمن آرزوی توفیق برای مدیران کاروان ها از آنها خواست زائرین را در خصوص شرایط موجود در کشور عراق و سوریه توجیه نمایند.
در ادامه این جلسه ، حجت الاسلام و المسلمین اصحابی ضمن تاکید بر تعامل مناسب روحانیون و مداحان با مدیران کاروان ها در طول سفر، به ارائه نکاتی پیرامون سفر زیارتی اعتاب مقدسه عراق و سوریه و تلاش در جهت افزایش بعد معنوی سفر برای زائرین پرداخت.
کارشناسان حوزه زیارت نیز نکاتی را در خصوص امنیت و مسائل اجرایی سفر برای اطلاع رسانی به زائران یادآور شدند.
شایان ذکر است در پایان جلسه ، پرسش و پاسخ برگزار ومدیران کاروان ها، نقطه نظرات خود را بیان نمودند.
لازم به ذکر است که استان گلستان در ایام نوروز، 3 کاروان عتبات عالیات و 1 کاروان سوریه دارد.
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار