اعزام - اولین گروه - زائران عتبات هوایی - فرودگاه گرگان - حج و زیارت
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

اعزام اولین گروه زائران عتبات عالیات به نجف اشرف از فرودگاه بین المللی گرگان

اعزام اولین گروه زائران عتبات عالیات به نجف اشرف از فرودگاه بین المللی گرگان
اولین گروه از زائران عتبات عالیات در قالب یک کاروان 45 نفره روز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه 1401 ، از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به نجف اشرف مشرف شدند.
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان، از اعزام اولین گروه زائران عتبات عالیات به مقصد نجف اشرف با بدرقه مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان ،سیفی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری ،سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان ،حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت ، متانت مدیرکل فرودگاه های استان گلستان و دیگر مسئولین خبر داد .
در این مراسم مدیر حج و زیارت استان گلستان گفت : با همت و تلاش همه دست اندرکاران استانی پس از چند سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا ،این مدیریت با استفاده از ظرفیت مجموعه کارگزاران زیارتی و همکاری مدیرکل فرودگاهها و ورود سرمایه گذار استانی بعنوان چارتر کننده پرواز و شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی بعنوان مجری عملیات ، اولین گروه از زائران عتبات عالیات عراق از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به نجف اشرف اعزام شدند.
وی گفت :بنا بر تفاهم نامه صورت گرفته ، چهارشنبه های هرهفته یک پرواز از شرکت هواپیمایی پویا و با ظرفیت 45 نفر در قالب یک کاروان زیارتی اعزام خواهند شد که یک مدیر و یک روحانی یا مداح زائران عزیز استان را همراهی می نمایند.
وی از مشتاقان زیارت خواست با توجه به فراهم شدن اعزام هوایی به عتبات عالیات زیر نظر سازمان حج و زیارت، برای ثبت نام و اعزام به دفاتر مجاز سراسر استان مراجعه کنند و از سفر با افراد و گروه های غیرمجاز بپرهیزند.
مهاجر معاون سیاسی ،امنیتی و انتظامی استانداری با ابراز خرسندی از اینکه امروز جمعی از زائران گلستانی عازم این سفر معنوی شدند تآکید کرد، مشتاقان زیارت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) با توجه به وضعیت امنیتی کشور عراق ، از طریق متولیان این امر که سازمان حج و زیارت می باشد اقدام نمایند .
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار