مشتاقان زیارت - اربعین حسینی - حج و زیارت - عتیات
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

قابل توجه مشتاقان زیارت اربعین حسینی (ع) استان گلستان

قابل توجه مشتاقان زیارت اربعین حسینی (ع) استان گلستان
بدینوسیله به اطلاع می رساند ثبت نام قطعی متقاضیان زیارت اربعین حسینی، از روز دوشنبه 24 مرداد ماه از طریق سامانه سماح (https:‏//‏ samah.haj.ir) انجام می‌شود.متقاضیانی که در مرحله پیش ثبت نام، شرکت کرده اند می بایست از قسمت پیگیری وضعیت و ویرایش (با وارد کردن کدملی و شماره شناسنامه سرگروه) اقدام نمایند. سپس گزینه ثبت و ادامه فرایند را کلیک کرده و حق بیمه را ( به مبلغ 180000 ریال) واریز نمایند. در پایان با وارد کردن کد رهگیری، می توان کارت شناسایی را دریافت کرد.
یاد آور می شود از طریق همین سامانه، ثبت نام جدید نیز ادامه دارد. این افراد، می بایست از قسمت ثبت نام، با مطالعه شرایط و ضوابط، اقدام نمایند.
ضمناً با توجه به مصوبه ستاد مرکزی اربعین مبنی بر تزریق حداقل دو دوز واکسن و تزریق دوز یادآور برای زائرین اربعین، به اطلاع می رساند کسانی که دوز یادآور را نزده اند، پس از 48 ساعت از تزریق واکسن، می¬توانند نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات، اقدام نمایند. دوز یادآور، به همه افرادی تزریق می شود که بیش از شش ماه از نوبت قبلی‌شان گذشته باشد.
در پایان توصیه می شود که همه زائرین اربعین پس از دریافت کارت شناسایی از سامانه سماح، اعزام شوند.
لازم به ذکر است تاکنون در سامانه سماح 24 هزارو 632 نفر پیش ثبت نام زیارت اربعین حسینی انجام داده اند که از این تعداد ، امروز که ثبت نام قطعی در سامانه آغاز شده است 383 نفر ثبت نام قطعی کردند.
مدیریت حج و زیارت استان گلستان

امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار