جلسه - کمیته نظارت بر اربعین - حج و زیارت -
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

برگزاری جلسه کمیته نظارت و ارزیابی اربعین حسینی (ع) استان با مدیر حج و زیارت استان

برگزاری جلسه کمیته نظارت و ارزیابی اربعین حسینی (ع) استان با مدیر حج و زیارت استان
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان خبر داد، جلسه کمیته نظارت و ارزیابی اربعین حسینی (ع) استان با حضور محمدی مدیرکل مدیریت عملکرد و بازرسی و امور حقوقی استانداری ،احمدی مدیرکل دفتر امور سیاسی ،انتخابات ، فیضی معاون بازرسی و امور حقوقی ،فولادیان مسئول روابط عمومی شهرداری گرگان وسید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان و کارشناسان حوزه زیارت امروز چهارشنبه 26 مردادماه 1401 در محل دفترحج و زیارت استان برگزار گردید .
هانی محمدی در این جلسه گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به اینکه امسال تعداد زیادی از علاقه‌مندان قصد شرکت در آئین معنوی پیاده‌روی اربعین را دارند لذا ستاد استانی و دستگاه‌های مسؤل باید آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران را داشته و در برگزاري هرچه با شكوه تر مراسم و خدمت رساني بهنگام و شايسته به زائرين شريف استان، اهتمام و تلاش مضاعف را بعمل آورند.
وی در خصوص فعالیت‌های ستاد اربعین استان، گفت: ۱۷ کمیته در قالب این ستاد فعال هستند تا خدماتی را که برای زائران تعیین شده به سرانجام برسانند و عملکرد آنها نیز به طور مداوم بررسی خواهد شد.
در ادامه سید علی میرقاسم پور گفت:پیش ثبت نام و قطعی کردن آن ،تأمین امنیت، فراهم کردن زیرساخت‌ها و سامان‌دهی حمل و نقل از موارد مهمی هستند که باید به بهترین شکل ممکن در ایام اربعین حسینی انجام شوند.
ایشان با بیان اینکه حضور میلیونی عاشقان و دلدادگان امام حسین (ع)، خاری در چشم استکبار جهانی است، یادآور شد: از مهم‌ترین دستاوردهای این آئین معنوی، ایجاد همبستگی،همدلی و انتقال فرهنگ‌ها بین شیعیان کشورهای جهان اسلام است.
مدیر حج و زیارت استان گلستان در این جلسه گزارش کاملی از روند ثبت نام و اعزام زائرین اربعین حسینی (ع) ارائه نمودند..
لازم به ذکر است تا کنون بیش از 26 هزار نفر از مشتاقان زیارت اربعین حسینی (ع) در سامانه سماح ثبت نام کرده اند .
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار