دیدار - استاندار گلستان - حج و زیارت - اربعین حسینی
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

دیدار و ارائه گزارش مدیرحج و زیارت استان با استاندار گلستان

دیدار و ارائه گزارش مدیرحج و زیارت استان با استاندار گلستان
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان در دیدار روز یکشنبه 6 شهریورماه 1401 که در محل دفتر استاندار برگزار گردید،سید علی میرقاسم پور مدیرحج و زیارت استان،حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت از اعضای کمیته اربعین حسینی(ع) (کمیته های ثبت نام ،امداد و امور بیمه ای و فرهنگی،آموزشی)وجمعی از کارگزاران زیارتی استان با استاندار گلستان دیدار و گفتگو کردند .
در این دیدار سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان ضمن ارائه گزارشی کاملی از برگزاری حجی مطلوب ، در خصوص اربعین حسینی (ع) نیز مطالبی را بیان نموده و از زحمات و پیگیری های استاندار گلستان در خصوص راه اندازی عتبات هوایی در استان تقدیر و تشکر نمود.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت، گزارشی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در خصوص اربعین حسینی (ع) ارائه نمود.
دکتر زنگانه استاندار گلستان در این دیدار با اشاره به اهمیت وظایف دست اندرکاران حج و زیارت استان گفت: ماموریت کارگزاران زیارتی ،ماموریت بزرگی است و در پی این ماموریت خطیر، شما به توفیقی بزرگ دست خواهید یافت.
ایشان با بیان اینکه خدمت به زوار اربعین حسینی (ع) افتخاری بزرگ است و اربعین محور وحدت و نقطه اتصال ملت های جهان است از کارگزاران زیارتی استان خواست که توجه ویژه ای به زائران عزیز استان داشته باشند و بیشترین خدمات را به انها ارائه نمایند و تلاش کنند تا خاطره خوبی در ذهن زائران استان از این سفر معنوی باقی بماند.ان شاءا...
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار