جلسه - منطقه ای - نقل و انتقال اسناد حج تمتع و عمره - مدیران عامل دفاتر زیارتی - حج و زیارت
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

دفاتر زیارتی

برگزاری جلسه با مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی استان گلستان

برگزاری جلسه با مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی استان گلستان
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ، جلسه توجیهی با مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی در خصوص نقل و انتقال اسناد حج تمتع و عمره با حضور سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان و کارشناسان بصورت منطقه ای در غرب ، شرق و مرکز استان برگزار گردید .
در این جلسه ابتدا مدیر حج و زیارت استان توصیه های لازم را به دفاتر خدمات زیارتی سطح استان ، نسبت به رعایت دستورالعمل های ارسالی و پاسخگویی به ارباب رجوع بیان داشتند.
ایشان گفت: با توجه به فعالیت برخی افراد غیر مجاز در عرصه خرید و فروش اسناد حج تمتع و عمره، از متقاضیان اینگونه اسناد درخواست می شود تا مراقب این افراد که با هدف سودجویی فعالیت می نمایند، باشند و به تبلیغات آنان در فضای مجازی و پیامکهای ارسالی توجه ننمایند. وی با اشاره به اینکه فعالیت این افراد مورد تایید سازمان حج و زیارت نمی باشد اعلام داشت : متقاضیان در صورتی که قصد نقل ویا انتقال فیش حج تمتع خود را دارند می‌توانند جهت پیگیری و ثبت درخواست‌ خود به سامانه اینترنتی tasharof.haj.ir و یا به یکی از دفاتر زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت استان مراجعه و اقدام نمایند.
در ادامه محمد رحیم ملاح مسئول ثبت نام واعزام زائران در خصوص نحوه ثبت و ارسال مدارک و نقل و انتقال اسناد حج تمتع و عمره توضیحات تکمیلی خود را به مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی بیان داشتند.
روابط عمومی حج وزیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار