جلسه - امر به معروف - حج و زیارت - نهی منکر -
شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

فعالیت های فوق برنامه

جلسه امر به معروف و نهی از منکر مدیریت حج و زیارت استان برگزار شد

جلسه امر به معروف و نهی از منکر مدیریت حج و زیارت استان برگزار شد
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان از برگزاری جلسه امر به معروف و نهی از منکر مدیریت حج و زیارت استان با حضور سید علی میر قاسم پور مدیر استان ،حجت الاسللام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت و دیگر اعضای شورا خبر داد و گفت : این جلسه در ادامه جلسات قبلی در خصوص احصاء مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در حج و زیارت استان بود که روز چهار شنبه 5 بهمن ماه 1401 در دفتر بعثه مقام معظم رهبری در استان برگزارگردید.
مدیر حج و زیارت استان در این جلسه ضمن بیان دیدگاهای خود در این خصوص، از تلاش حج و زیارت استان جهت برقراری اعزام کاروان های ارزان قیمت عتبات عالیات در راستای مقابله با کاروان های غیر مجاز خبر داد و گفت:این طرح از اول دیماه سالجاری راه اندازی شد که تمام مراحل ثبت نام ،ساماندهی ،اعزام و .... با مدیریت حج و زیارت استان می باشد .
در ادامه ایشان ازافتتاح نمایندگی موسسه فرهنگی هنری مشعر و همچنین برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در شهرستان گرگان خبر داد و گفت : اینها همه از مصادیق معروف هستند که با تلاش همه همکاران توانستیم قدمی جهت رفاه حال هم استانی های عزیز برداریم .
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار