افتتاح - مرکز خدمات جامع سلامت - حج و زیارت - قره قاشلی
شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

فعالیت های فوق برنامه

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی قرقاشلی شهرستان بندرترکمن

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی قرقاشلی شهرستان بندرترکمن
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان خبر داد ، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی ، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی قره قاشلی بنام مرحوم حاج حلیم صادقی از کارگزاران زیارتی استان ،با حضور نمایندگان مردم در مجلس،ریاست دانشگاه علوم پزشکی ،مدیر حج و زیارت، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری، علمای اهل سنت و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین مردم شریف روستای قره قاشلی روز یکشنبه 23 بهمن ماه 1401 افتتاح شد .
در مراسم افتتاحیه سید علی میرقاسم پورمدیر حج وزیارت استان ضمن تجلیل از کارگزاران زیارتی به ویژه احسان صادقی که همواره در امور خیر مشارکت می نماید گفت: خیرین با خدای خود معامله می کنند و هر عمل پسندیده ای که انجام می هند باقیات الصالحاتی برای خود به جای می گذارند.
ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان نیز ضمن تشکر از خیرین سلامت و کارگزاران زیارتی استان گفت: ان شاء ا... تلاش می شود به زودی قسمتی از تجهیزات پیشرفته پزشکی از جمله واحد داندانپزشکی و .... این مرکزنیز تامین شود.
گفتنی است پروژه مرکز خدمات جامع سلامت مرحوم حاج حلیم صادقی روستای قره قاشلی به همت فرزندان آن مرحوم که از خادمین ضیوف الرحمن نیز می باشند با اعتباری بالغ بر ششصد میلیون تومان احداث شده است.
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار