برگزاری جلسه - مدیران کاروان های حج - مدیران منتخب - حج و زیارت
یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

برگزاری دومین جلسه با مدیران کاروان های حج تمتع 1402 استان گلستان

  • 16 اسفند 1401
  • 13:44
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 284 بازدید
  • Article Rating
برگزاری دومین جلسه با مدیران کاروان های حج تمتع 1402 استان گلستان
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ؛دومین جلسه مدیران کاروان های حج تمتع 1402 استان گلستان با حضورسید علی میرقاسم پور مدیرحج و زیارت و کارشناسان حوزه زیارت استان ،دکتر استیری نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت استان ،مدیران کاروان ، روز سه شنبه 16 اسفند ماه 1401 در محل شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان برگزار گردید.
مدیرحج و زیارت استان در این جلسه ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی توفیق برای همه خدمتگزاران به زائران بیت الله الحرام ، به تشریح عملیات حج تمتع 1402 پرداخته و گزارشی از روند ثبت نام در کاروان ها را ارائه کرد، سپس آخرین نکات ضروری و دستورالعمل های ارسالی سازمان را تشریح کرد و در ادامه ضمن انتخاب مدیران منتخب کاروان ها ،در خصوص نمونه چمدان تهیه شده برای زائران کاروان توسط یکی از تولید کنندگان استانی توضیحاتی ارائه نمود.
در ادامه دکتر استیری نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت از نحوه انتخاب پزشکان کاروان توسط مدیران حج و همچنین معاینات پزشکی زائران مطالبی را عنوان کرد و در نهایت به مسائل زائران در حوزه پزشکی پرداخت.
در پایان کاشناسان حوزه زیارت استان هر کدام جداگانه در خصوص بخشنامه های ابلاغی سازمان ،آیین نامه های اجرایی کاروان ها و .... نکات لازم را عنوان نموده وپاسخ به پرسش های مدیران کاروان ها ، پایان بخش جلسه امروز بود.
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار