توزیع - کمک مومنانه - حج و زیارت - ماه مبارک رمضان - ارزاق رمضان
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

فعالیت های فوق برنامه

آغاز توزیع کمک های مومنانه به نیازمندان با همکاری خانواده بزرگ حج و زیارت استان گلستان

آغاز توزیع کمک های مومنانه به نیازمندان با همکاری خانواده بزرگ حج و زیارت استان گلستان
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان؛درراستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درقالب پویش "کمک های مومنانه ،"مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان " طرح ارزاق رمضان را با محوریت شهرستان بندرترکمن و به همت جمعی از کارگزاران خدمات زیارتی استان با حضور سید علی میرقاسم پورمدیر حج وزیارت استان گلستان ،حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت آغاز کرد.
مدیر حج و زیارت استان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، افزود: این ماه مبارک ،بهترین فرصت برای خودسازی معنوی و یاری رساندن به اقشار نیازمند و محروم جامعه است و برگزاری رزمایش کمک مومنانه نیز در همین راستا برنامه ریزی شده است.
ایشان با بیان اینکه کارگزاران خدمات زیارتی استان همیشه درعرصه خدمات رسانی به محرومان پیش قدم می باشند، خاطرنشان کرد: 500 بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان ، شامل اقلامی چون برنج ،گوشت،روغن،رب و... درراستای حفظ کرامت انسانی، بین اقشار نیازمند شهرستان بندر ترکمن اهدا شد.
وی افزود: این اولین مرحله از ‌پویش کمک‌های مومنانه کارگزاران زیارتی استان گلستان در سال 1402 می باشد که ان شاء ا... با یاری کارگزاران زیارتی و مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان این امر خداپسندانه همچنان در طول سال ادامه خواهد داشت .
در پایان اعلام می گردد خیرین ارجمند در صورت تمایل می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6037997950261363 (به نام مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان) واریز نمایند.
امید است که این عمل حسنه شما بزرگواران ، مورد قبول درگاه الهی قرار گیرد ان شاءا... .
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار