جلسه - عفاف و حجاب - حج و زیارت -
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

فعالیت های فوق برنامه

برگزاری اولین جلسه کمیته عفاف و حجاب در مدیریت حج و زیارت استان گلستان

برگزاری اولین جلسه کمیته عفاف و حجاب در مدیریت حج و زیارت استان گلستان
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ،اولین جلسه کمیته عفاف و حجاب با حضور سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان ،حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت و کلیه کارکنان روز دوشنبه در دفتر مدیریت حج و زیارت استان گلستان برگزار شد.
مدیرحج و زیارت استان گلستان با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در دین مبین اسلام گفت:عفاف و حجاب نه تنها محدودیت نیست بلکه مایه احترام و شخصیت به مقام زن در جامعه اسلامی است.
ایشان با تاکید بر رعایت قوانین و شئونات اسلامی درسطح اداره و دفاتر خدمات زیارتی استان افزود:نهادینه کردن فرهنگ رعایت عفاف وحجاب یک تکلیف همگانی است که ازحج و زیارت بعنوان یکی از نهادهای فرهنگی در استان انتظار بیشتری می رود.
حجت الاسلام والمسلمین اصحابی در این باره گفت::جامعه‌ای که در آن بانوان باحفظ حدود وحقوق دیگران ظاهر می‌شوند و محیط آرام وامنی را برای جوانان فراهم سازند، آن جامعه به سوی سعادت و سلامت روانی پیش خواهد رفت .
گفتنی است در این جلسه مقرر شد ضمن برگزاری جلسات توجیهی با دفاتر خدمات زیارتی سطح استان ،بخشنامه ای در اینخصوص تهیه و به دفاتر خدمات زیارتی استان نیز ابلاغ گردد. در ادامه ،حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را در این زمینه ارائه دادند.
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار