آخرین جزئیات - حج تمتع - کاروان ها - عوامل اجرایی
شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

آخرین جزییات تاریخ اعزام نخستین کاروان عوامل اجرایی و زائران حج تمتع ۱۴۰۲ به سرزمین وحی

  • 10 اردیبهشت 1402
  • 14:15
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 87 بازدید
  • Article Rating
آخرین جزییات تاریخ اعزام نخستین کاروان عوامل اجرایی و زائران حج تمتع ۱۴۰۲ به سرزمین وحی
رییس سازمان حج وزیارت آخرین جزییات تاریخ اعزام نخستین کاروان عوامل اجرایی و زایران حج تمتع ۱۴۰۲ به سرزمین وحی را بیان کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت در نشست مسئولین دفاتر نمایندگی بعثه در استان ها درباره نخستین پیش پرواز حج تمتع که شامل عوامل اجرایی خواهد بود گفت: پرواز این گروه از عوامل ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ماه جاری انجام خواهد شد.
وی افزود: براساس برنامه ریزی ها و تدابیر اندیشیده شده ، اعزام نخستین کاروان زائران حج تمتع ۱۴۰۲ در سوم خرداد صورت خواهد گرفت.
رئیس سازمان حج وزیارت با اشاره به تغییر ساختار کارگزاری حج امسال نسبت به سال‌های قبل گفت: در گذشته بسیاری از کارهای مربوط زائران در عربستان با حضور عوامل کارگزاری کشورمان انجام می شد اما امروز از مرحله فرودگاه تا هتل و سایر خدمات به وسیله عوامل خدماتی عربستان و با امکانات و خدمات بیشتری اجرا می شود.
حسینی با اشاره به سفر حج تمتع و مدت زمان آن خاطرنشان کرد: با جدیت به دنبال عملیاتی کردن مطالبه رهبر معظم انقلاب در این رابطه هستیم تا زمان سفر را کاهش دهیم.
گفتنی است، نشست مسئولین و کارشناسان دفاتر نمایندگی مناطق و استان های بعثه مقام معظم رهبری عصر سه شنبه (5 اردیبهشت ماه) در ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در شهر قم آغاز شد.
در این نشست دو روزه ، علاوه بر سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت، معاونان و مدیران بعثه مقام معظم رهبری گزارشی از برنامه ها و فعالیتهای حج آینده ارائه و مسئولین دفاتر نمایندگی مناطق و استان های بعثه نیز پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در خصوص برنامه های حج مطرح کردند.
امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار