بازدید - جلسات آموزشی - زائران حج تمتع - حج و زیارت - مینودشت - آزاد شهر
یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

بازدید مدیر حج و زیارت ازجلسات آموزشی - توجیهی زائرین کاروان های حج تمتع 1402 استان گلستان

  • 11 اردیبهشت 1402
  • 09:11
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 116 بازدید
  • Article Rating
بازدید مدیر حج و زیارت ازجلسات آموزشی - توجیهی زائرین کاروان  های حج تمتع 1402 استان گلستان

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت گلستان ، مدیر حج و زیارت استان از جلسات آموزشی - توجیهی زائرین کاروان های حج تمتع 1402 شهرستان های مینودشت به مدیریت طالع زاری و آزادشهر به مدیریت قره خانی با موضوع دانستنی های حج ،بازدید بعمل آورد.
سید علی میرقاسم پور ضمن بازدید از این جلسات ، از نزدیک در جریان نحوه آموزش زائران توسط مدیران و روحانیون کاروانها قرار گرفت.
ایشان در جمع زائران گفت: اکنون که با یاری خداوند متعال توفیق تشرف زیارت بیت الله الحرام و حرم نبوی و ائمه بقیع را پیدا کردید ،خدای بزرگ را شاکر باشید و در صورتی می توانید از این سفره معنوی بهره بیشتری کسب نمایید که با شناخت کافی نسبت به اسرار ،معارف و مناسک حج که در همین جلسات ، توسط روحانیون و مدیران کاروانها بیان خواهد شد کسب فیض نموده و سپس با اشراف کامل به سرزمین وحی مشرف شوید.
مدیر حج و زیارت گلستان، از آخرین وضعیت کاروان های حج استان ، امور اجرایی، امنیت سفر ومسائل بهداشتی و همچنین تمهیدات سازمان حج و زیارت جهت اعزام زائران سالجاری به حج تمتع مطالبی را عنوان نمود و از زائرین خواست تا در جلسات قبل از سفر که توسط مدیران کاروانها برگزار خواهد شد حضور فعال داشته و به توصیه های مدیران، روحانیون و پزشکان کاروانها توجه جدی نمایند.
لازم به ذکر است که در حج تمتع سالجاری 2850 نفر از زائران استان گلستان در قالب 20 کاروان که همه کاروان ها مدینه بعد هستند(6کاوان شیعه و 14کاروان اهل سنت)از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان عازم سرزمین وحی خواهند شد .
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار