دیدار با استاندار - حج و زیارت - کارگزاران حج - هفته حج
شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

استاندار گلستان در دیدار صمیمانه با کارگزاران حج تمتع 1402 :حج ظرفیتی در جهت ارتقا وحدت و انسجام است.

  • 31 اردیبهشت 1402
  • 12:28
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 87 بازدید
  • Article Rating
استاندار گلستان در دیدار صمیمانه با کارگزاران حج تمتع 1402 :حج ظرفیتی در جهت ارتقا وحدت و انسجام است.
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ،به مناسبت گرامیداشت هفته حج و دهه کرامت ،مراسم دیدار صمیمانه استاندار گلستان با کارگزاران حج تمتع 1402 استان روز شنبه 30 اردیبهشت ماه در سالن جلسات استانداری گلستان برگزار شد .
در ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از کارگزاران ، مدیر حج و زیارت استان گزارش کاملی از وضعیت حج استان ارائه داد .
وی گفت :به منظور خدمت‌رسانی بهتر به افراد مسن، مدیران و عوامل آموزش‌های لازم را فرا گرفته و تلاش خواهد شد از ظرفیت زائران جوان نیز بهره ببریم.
سید علی میرقاسم پور ادامه داد: ۹۵ درصد اقدامات پیش از اعزام کاروان‌ها انجام شده و اکنون در مرحله صدور روادید قرار داریم.
ایشان گفت :در سالجاری قریب به 3000 زائر و عوامل در قالب 20 کاروان( 14 کاروان اهل سنت و 6 کاروان شیعه)از 26 خردادماه از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد .
حجت‌الاسلام والمسلمین اصحابی در این جلسه گفت: وحدت و همدلی که اکنون در گلستان به عنوان نماد شیعه و سنی مطرح است، در زمان حج چندین برابر می‌شود.
نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان از برنامه های فرهنگی در کاروان ها مطالبی را عنوان کرد .
در ادامه استاندار گلستان اظهار کرد:حج ظرفیتی در جهت ارتقا وحدت و انسجام است و خوشبختانه مردم گلستان به عنوان نمادی از اتحاد و همگرایی میل بالایی به حضور در این آیین ارزشمند اسلامی دارند.
ایشان ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و هفته حج و دهه کرامت، تصریح کرد: عزت، شوکت و قدرت در سایه اتحاد و انسجام محقق می شود.
وی افزود: تلاش ما تسهیل در امورات حاجیان است و اینکه حجاج استان در سنین مختلفی به سرزمین وحی اعزام می شوند ، جای شکر دارد.
دکتر زنگانه خاطر نشان کرد: برای تمام حجاج آرزوی صحت و سلامت دارم و امیدوارم با دعای خیر حاجیان گلستانی رفع چالش ها و مشکلات استان تسریع شود.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار