دیدار با حضرت آیت الله نور مفیدی - کارگزاران حج تمتع 1402 - هفته حج - حج و زیارت
شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

دیدار کارگزاران حج تمتع 1402 استان با حضرت آیت ا... نور مفیدی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان گرگان

  • 01 خرداد 1402
  • 09:21
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 85 بازدید
  • Article Rating
دیدار کارگزاران حج تمتع 1402 استان با حضرت آیت ا... نور مفیدی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان گرگان
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان در دیدار حضرت آیت ا... نور مفیدی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان گرگان ، با مدیرحج و زیارت استان ،مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت،کارکنان،روحانیون و کارگزاران زیارتی اظهار کرد: در ایام زندگی گاهی نسیم های آسمانی به سوی شما می آید، قدر این نسیم ها را بدانید.
ایشان افزود: خوشا به حال کسانی که این نسیم آسمانی را درک می کنند و خود را در سفر حج در مسیر نسیم الهی قرار می دهند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری مسئولیت روحانیون و مدیران کاروان ها در فریضه حج مهم بر شمرد و گفت: علما و مدیران کاروان ها باید با زبانی که برای مردم قابل پذیرش باشد مسائل مهم حج را به مردم آموزش دهند و آن ها را نسبت به مسائل آگاه کنند.
آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه صراط مستقیم مقام بندگی خداست و باید سعی کنیم در این مسیر باشیم، خاطرنشان کرد: روحانیون کاروان ها باید حجاج را متوجه خدا کنند.
در پایان آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه حجاج استان در ایام حج باید منادی وحدت باشند، گفت: برادران شیعه و اهل سنت در حج وحدت خود را با قوت حفظ کنند.
مدیرحج و زیارت استان گلستان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش کاملی از وضعیت کاروان های حج استان گفت : در سال جاری قریب به 3000 زائر و عوامل در قالب 20 کاروان (14 کاروان اهل سنت و 6 کاروان شیعه)از 26 خرداد ماه از فرودگاه بین المللی گرگان عازم سرزمین وحی خواهند شد .
حجت‌الاسلام والمسلمین اصحابی در این جلسه گفت: وحدت و همدلی که اکنون در گلستان به عنوان نماد شیعه و سنی مطرح است، در زمان حج چندین برابر می‌شود.
نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها از برنامه های فرهنگی در کاروان ها مطالبی را عنوان کرد .
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار