جلسه هماهنگی - حج تمتع 1402- فرودگاه گرگان - مدیران کاروان - حج و زیارت
شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

جلسه هماهنگی عوامل اجرایی عملیات حج تمتع 1402 استان گلستان برگزار شد

  • 01 خرداد 1402
  • 14:13
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 116 بازدید
  • Article Rating
جلسه هماهنگی عوامل اجرایی عملیات حج تمتع 1402 استان گلستان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ، به منظور انجام هماهنگی های نهایی پیش از اعزام حجاج گلستانی،جلسه عوامل اجرایی عملیات حج تمتع اداره کل فرودگاه های استان با مدیران کاروان حج تمتع 1402 گلستان،روز دوشنبه 1 خرداد ماه ساعت 10 صبح در محل آن اداره کل برگزار گردید.
در این جلسه محمد رحیم ملاح جانشین مدیریت حج و زیارت استان، مدیرکل فرودگاه های استان وکلیه مسئولین ،معاونین،روسای ادارات ،نهادها و ارگانهای مرتبط با اعزام زائران حج تمتع استان حضور داشتند،ابتدا متانت مدیرکل فرودگاه های استان از آمادگی فرودگاه بین المللی گرگان و هماهنگی های لازم در راستای ارتقاء خدمات رسانی به زائران بیت اله الحرام خبر داد و گفت: ارائه خدمت شایسته ، تکریم و رضایتمندی حجاج از اولویت‌های اصلی فرودگاه بین المللی گرگان است.
در ادامه محمد رحیم ملاح جانشین مدیریت حج و زیارت استان گفت: این جلسه به منظور هماهنگی های بیشتر در خصوص اعزام زائران حج تمتع استان بین دستگاههای ذیربط انجام شده است . ایشان از همکاری فی مابین همه دستگاههایی که مرتبط باموضوع هستند تقدیر و تشکر نمود .
در این جلسه در خصوص موضوعاتی چون بارزائران ،حمل و نقل، ساعت ورود زائران به فرودگاه و ..... صحبت شد و در نهایت مصوباتی نیزجهت اجرا صادر و ابلاغ گردید .
لازم به ذکر است در سال جاری قریب به 3000 زائر و عوامل در قالب 20 کاروان که کلیه کاروانهای استان مدینه بعد می باشند از 26 خردادماه از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان برای انجام مناسک حج عازم بیت الله الحرام خواهند شد.
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار