طبخ و توزیع غذا - حج تمتع - آشپزخانه - حج و زیارت
شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

رییس سازمان حج و زیارت مطرح کرد: نحوه طبخ و توزیع غذای زایران ایرانی در مدینه منوره

  • 16 خرداد 1402
  • 06:33
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 61 بازدید
  • Article Rating
رییس سازمان حج و زیارت مطرح کرد: نحوه طبخ و توزیع غذای زایران ایرانی در مدینه منوره
رییس سازمان حج و زیارت نحوه طبخ و توزیع غذای زایران ایرانی در مدینه النبی را بیان کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ آقای سید عباس حسینی درباره خدمات صورت گرفته در یکی از آشپزخانه های مرکزی مدینه منوره گفت: «آشپزخانه اُحُد» در شارع شهدا قرار دارد و به همین دلیل نامگذاری شده است؛ شرایط کلی آشپزخانه مطلوب و مورد رضایت می باشد.
وی افزود: بحمدالله وضعیت بهداشت و مواد غذایی از کیفیت مطلوبی برخوردار است؛ همکاران ما در این آشپزخانه تمامی تلاش خود را برای طبخ و توزیع غذای سالم ، بهداشتی و باکیفیت انجام می دهند تا زایران عزیز در آسایش و سلامت به اعمال و مناسک بپردازند.
رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه نیروهای آشپزخانه از سر اخلاص و تواضع، با تمام توان برای خدمت رسانی به زایران حضور یافته اند گفت: عشق و علاقه به خدمت این عزیزان را به این آشپزخانه کشانده و این خادمان از صبح تا پاسی از شب در تلاش هستند تا رضایت زایران را جلب نمایند.
وی افزود: چون پخت غذای زایران به صورت گروهی صورت می گیرد به همین سبب ذائقه کلی قومیت های حاضر سنجیده شده تا غذایی مطلوب و مقبول مهیا شود.
حسینی تصریح کرد: شاید نتوان تمام نیاز زایران با همه سلایق را تامین کرد اما سعی لازم برای غذایی که مورد پسند همه ذائقه ها باشد صورت می گیرد که امیدواریم رضایت حداکثری را در پی داشته باشد.
امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار