جلسه هناهنگی - مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی - حج و زیارت -
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

دفاتر زیارتی

جلسه هماهنگی با مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی(شرق) استان گلستان برگزار شد

جلسه هماهنگی با مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی(شرق) استان گلستان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ، جلسه توجیهی و هماهنگی با مدیران عامل و کاربران دفاتر خدمات زیارتی در خصوص نقل و انتقال اسناد حج تمتع و عمره ،ثبت نام زائران اربعین حسینی، واعزام های عتبات عالیات و ... با حضور سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان ،حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت و کارشناسان حوزه زیارت بصورت منطقه ای (شرق استان) روز دوشنبه 23 مرداد ماه درسالن جلسات باشگاه فرهنگیان شهرستان گنبد کاووس برگزار شد .
در این جلسه ابتدا مدیر حج و زیارت استان توصیه های لازم را به دفاتر خدمات زیارتی سطح استان ، نسبت به رعایت دستورالعمل های ارسالی ، پاسخگویی به ارباب رجوع ، سامانه سماح و ثبت نام زائران اربعین ، راه اندازی دوره جدید عتبات عالیات در بعد از اربعین حسینی (ع) و ..... بیان داشتند.
حجت الاسلام والمسلمین اصحابی نیز در این جلسه به تشریح مسائل فرهنگی در اربیعن حسینی(ع) ، حج تمتع و عمره پرداخت و ازمجموعه کارگزاران خواست تا با سعه صدر سفر خوبی را برای زائران استان رقم بزنند .
در ادامه کارشناسان حوزه زیارت هر کدام جدا گانه توضیحات تکمیلی خود را نسبت به این موضوعات به مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی بیان داشتند.
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار