آغاز اعزام - عتبات عالیات - وام قرض الحسنه - حج و زیارت
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

آغاز اعزام های زائران به عتبات عالیات/ پرداخت وام قرض الحسنه به زائران عتبات عالیات

آغاز اعزام های زائران به  عتبات عالیات/ پرداخت وام قرض الحسنه به زائران عتبات عالیات
مدیر حج و زیارت استان گلستان ازآغازاعزام زمینی کاروان های زیارتی عتبات عالیات خبر داد و گفت :اعزام های زمینی به عتبات عالیات بعد از اربعین حسینی (ع) از روز شنبه 18 شهریورماه 1402 از مرز مهران آغاز شده است .
وی به مشتاقان زیارت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) گفت : با عنایت به از آغاز اعزامهای زمینی عتبات عالیات ،آن دسته از متقاضیانی که قصد تشرف دارند ، برای ثبت نام و اعزام به دفاتر مجاز خدمات زیارتی در سطح استان مراجعه نمایند.
سید علی میرقاسم پور در تشریح جزئیات پرداخت وام قرض الحسنه(15 و 20 میلیون تومانی بانک مهر ایران) به زائران اعزامی به عتبات عالیات عراق گفت: این تسهیلات به صورت اقساط 18 ماهه و با کارمزد 4 درصد پرداخت می شود که یکی از شروط وام، این است که زائران با یکی از شرکت های خدمات زیارتی استان جهت ثبت نام و اعزام اقدام نمایند .
مدیر حج و زیارت استان تلاش برای ارائه بهترین خدمات به زائرین را از برنامه های اصلی سازمان حج و زیارت عنوان کرد و گفت:ان شاء ا... با کمک و همراهی کارگزاران زیارتی استان، بزودی پروازهای هوایی عتبات عالیات عراق از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به مقصد نجف اشرف راه اندازی خواهد شد .

روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار