تجلیل - خادمین افتخاری - امور راهنمایان - حج و زیارت - اربعین حسینی 1402
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

تجلیل از خادمین افتخاری اربعین حسینی (ع) استان گلستان

تجلیل از خادمین افتخاری اربعین حسینی (ع) استان گلستان
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ،مراسم تجلیل از خادمین افتخاری امور راهنمایان و گمشدگان استان گلستان که به منظور ارائه خدمات شایسته به زائرین اربعین حسینی (ع) 1402 ، به عراق اعزام شده بودند، باحضور سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان ،حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت ،همکاران اعزامی و کارگزاران زیارتی استان، روز دوشنبه 27 شهریورماه 1402 در محل شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی برگزار گردید .
در این جلسه مدیر حج و زیارت استان و مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت ،ضمن تشکر و قدردانی از زحمات این عزیزان، به بحث و تبادل پیرامون نقاط ضعف و قوت خدمات ارائه شده توسط خادمین افتخاری پرداختند. سپس با اهداء لوح و هدیه ای از ایشان تقدیر شد .
لازم به ذکر است مدیر حج و زیارت گلستان به همراه 35 نفر از خادمان افتخاری استان، پس از ورود به شهر مقدس کربلا، از روز یکشنبه 5 شهریور ماه 1402 با هدف امداد رسانی ،راهنمایی و ساماندهی امور گمشدگان زائرین اربعین حسینی (ع) با بهره گیری از نرم افزار"همیار زائر"و پوشیدن لباس متحدالشکل و استقرار در خیابان های پر تردد کربلای معلی همچون؛ شارع شهدا، قزوینی واطراف خیمه گاه و تل زینبیه به صورت شبانه روزی ، مشغول خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) بودند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار