رتبه چهارم - حج و زیارت - اعزام عتبات عالیات - زائران استان
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

کسب رتبه چهارم کشوری مدیریت حج و زیارت استان گلستان در حوزه اعزام زائران به عتبات عالیات عراق

کسب رتبه چهارم کشوری مدیریت حج و زیارت استان گلستان در حوزه اعزام زائران به عتبات عالیات عراق
روابط عمومی حج وزیارت استان گلستان خبر داد ، با عنایت به ارزیابی های انجام شده توسط سازمان حج و زیارت کشور از نظر اعزام زائرین به عتبات عالیات عراق، مدیریت حج وزیارت استان گلستان در بین استانهای کشور، جایگاه چهارم را کسب نمود.
ازاینرو معاون محترم وزیر و ریاست سازمان حج و زیارت و همچنین نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت کشور ، از تلاشها و زحمات مدیریت حج و زیارت گلستان و کارگزاران خدمات زیارتی استان که در برنامه ریزی و پیگیری برای جذب حداکثری زائران استان همکاری داشتند تقدیر و تشکر نمود.
به همین منظور، سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان ،از کلیه کارگزاران زیارتی استان که دراین راستا ،تمام تلاش و کوشش خود را بکار گرفتند تا شاهد افزایش اعزام زائران در استان باشیم ،تقدیرو تشکر نمود .
وی با اشاره به اینکه سازمان حج و زیارت به عنوان متولی اعزام زائران وتنها مرجع رسمی برای سفر به عتبات عالیات عراق می باشد به مشتاقان زیارت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) توصیه کرد برای ثبت نام و اعزام به یکی از دفاتر مجاز خدمات زیارتی در سطح استان مراجعه نمایند.
ایشان در پایان گفت:رجاء واثق دارم که این خدمات،ذخیره ای برای آخرت خواهد بود و إن شاءالله کلیه خادمین ابا عبدالله الحسین (ع) تحت توجهات خاصه حضرت بقیه الله الأعظم (عج) موفق و مؤید باشند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار