برگزاری - دوره آموزشی - حج و زیارت - مرکز آموزش - عمره مفرده
شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

عمره مفرده

برگزاری دوره های بازآموزی کارگزاران زیارتی (ویژه سفرهای عمره) در استان گلستان

برگزاری دوره های بازآموزی کارگزاران زیارتی (ویژه سفرهای عمره) در استان گلستان
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان خبر داد، با عنایت به هماهنگی بعمل آمده با اداره کل امور کارگزاران و مرکزآموزش استان در خصوص برگزاری کلاس های باز آموزی ویژه مدیران و معاونین کاروان در سفرهای عمره در شهرستان های گرگان و گنبد کاووس با حضور سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان، حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه در حج و زیارت ،مرکز آموزش و کلیه فراگیران دوره آموزشی، روز یکشنبه و سه شنبه در دانشگاه حکیم جرجانی شهرستان گرگان و روزهای دوشنبه و چهارشنبه درسالن جلسات باشگاه فرهنگیان گنبد کاووس از ساعت 14 الی 17 به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.
مدیر حج و زیارت استان گلستان ضمن تقدیر از تلاشهای مرکز آموزش در این خصوص گفت: برگزاری کلاس های آموزشی یکی از برنامه های اساسی حج و زیارت استان می باشد که بصورت دوره ای و متناسب با نوع سفر زیارتی و با هدف ارتقاء سطح علمی برگزار می شود .
سرپرست مرکز آموزش استان نیزدر این خصوص گفت: آزمون این دوره از کلاس ها ،بصورت مجازی و بطور همزمان ، روز پنج شنبه 9 آذر ماه 1402 برگزار خواهد شد.
در پایان از آقای ولی اله رسولی راد در خصوص سالها خدمت صادقانه و خالصانه در مرکز آموزش کارگزاران خدمات زیارتی استان تجلیل شد .
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار