جلسه توجیهی - عتبات عالیات - حج و زیارت - مدیران کاروان
شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

جلسه توجیهی با مدیران راهنمای عتبات عالیات استان گلستان برگزار شد

جلسه توجیهی با مدیران راهنمای عتبات عالیات استان گلستان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان، با عنایت به اهمیت اعزام زائرین و در راستای خدمات رسانی بهتربه زائران عتبات عالیات استان،جلسه توجیهی ویژه مدیران راهنمای حرکت های 16الی 30 آذرماه ماه 1402، با حضور سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان ،حجت الاسلام والمسلمین اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت،کرشناسان حوزه زیارت و مدیران راهنمای عتبات ، روزیکشنبه 12 آذر ماه ساعت 9 صبح در محل سالن جلسات شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی برگزار گردید.
در این جلسه مسائل اجرایی عتبات عالیات عراق از جمله برخی ملاحظات سفر،نکات ضروری و توصیه های لازم به مدیران راهنمای عتبات و همچنین توجیه کامل زائرین در خصوص شرایط فعلی سفر به عراق جهت اطلاع رسانی به زائرین قبل از سفر توسط مدیر حج و زیارت و کارشناس حوزه زیارت استان بیان شد.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین اصحابی ضمن تاکید به حضور فعال مدیران کاروان در مراسمات بعثه مقام معظم رهبری در کربلا و نجف ، در خصوص مسائل فرهنگی کاروان نیز مطالبی را بیان نمود.
در پایان نیز مدیران راهنمای اعزامی نقطه نظرات خود را در راستای رضایتمندی هر چه بیشتر زائرین عتبات عالیات استان بیان نمودند.
لازم به ذکر است جلسات توجیهی مدیران راهنمای عتبات عالیات به طور منظم هرماه قبل از اعزام مدیران راهنمای اعزامی صورت می گیرد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار