نشست هم اندیشی - عتبات عالیات - مدیران عامل - دفاتر خدمات زیارتی - حج و زیارت
یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

نشست هم اندیشی اعزام های عتبات عالیات استان گلستان/تبیین حضورحداکثری در انتخابات

نشست هم اندیشی اعزام های عتبات عالیات استان گلستان/تبیین حضورحداکثری در انتخابات
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان، به منظور بررسی وضعیت اعزام های عتبات عالیات استان (هوایی-زمینی) و همچنین نحوه همکاری و تعامل کارگزاران خدمات زیارتی و جهت تسهیل اعزام زائرین استان ، نشست هم اندیشی ، روز چهارشنبه 2 اسفند ماه 1402 ،با حضورسید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان،احمدی مدیرکل دفتر امور سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان ،یازرلو مدیرعامل شرکت مرکزی کارگزاران،کارشناسان حوزه زیارت و مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی استان در محل سالن جلسات موسسه خدمات درمان بسیجیان استان برگزار شد.
پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید مدیر حج و زیارت استان هدف از تشکیل نشست هم اندیشی را تشریع آخرین وضعیت اعزام های عتبات عالیات(هوایی- زمینی) و همفکری جهت بهبود این مقوله دانست و گفت: استفاده از نظرات کارشناسی در حوزه عتبات عالیات و اجرایی نمودن تصمیمات کارشناسی شده و مفید می تواند در راستای بالا بردن کیفیت خدمات به زائرین اعتاب مقدسه تأثیر بسزایی داشته باشد .
در ادامه احمدی مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ضمن تشکر از زحمات حج و زیارت استان در برپایی این نشست گفت: ملت ایران نشان دادند که با وجود توطئه‌های دشمن پای آرمان‌های امامین انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و تا پای جان بر عهد خود وفادار هستند.
احمدی با اشاره به اینکه استفاده عادلانه از امکانات دولتی و عمومی برای کاندیدها از مؤلفه‌های انتخابات است گفت:
چهار کلید واژه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری در کلمه(رسام) طبق منویات مقام معظم رهبری است ،
و از همه کارگزاران زیارتی استان خواست با توجه به ظرفیت‌های خودشان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استان گام بردارند.
سپس کارشناسان حوزه زیارت به بیان نکاتی در حوزه کاری خود پرداخته و مدیران دفاتر نیز سوالات و پیشنهادات خود را در خصوص ارائه خدمات بهتر به زائرین مطرح نمودند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار