توزیع کمک های - بسته معیشتی - حج و زیارت - نصیر اورنگ
یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

توزیع کمک های مومنانه عوامل و زائرین کاروان 38063 شهرستان گنبد کاووس

  • 27 اسفند 1402
  • 07:33
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 60 بازدید
  • Article Rating
توزیع کمک های مومنانه عوامل و زائرین کاروان 38063 شهرستان گنبد کاووس
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ؛ مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان درقالب پویش "کمک های مومنانه" طرح ارزاق رمضان " ، با همکاری نصیر اورنگ( از مدیران کاروان های حج تمتع)، زائرین و عوامل کاروان ایشان، دومین مرحله از توزیع کمک های مومنانه را در ماه مبارک رمضان آغاز کردند.
این مرحله 100 بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد ریال تهیه شده که در آن اقلام خوراکی (شامل برنج ،مرغ ،رب گوجه ، ماکارونی ،روغن، چای، قند وخرما ) می باشد که در مناطق مرزی و روستایی شهرستان گنبد کاووس توزیع گردید .
مدیر حج و زیارت استان گلستان در این باره گفت: انفاق و کمک به نیازمندان، موهبتی است که خداوند بزرگ نصیب هر کسی نخواهد کرد. آنان که با روح بلند و مناعت طبع ودستانی گشاده و بخشنده، به فکر همنوعان خود هستند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران هم می خواهند.به یقین،در پیشگاه حق تعالی عزیز و گرامی اند.
ایشان از توجه خیرین کارگزار استان ، تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال ،خیر دنیا و آخرت را برای این عزیزان مسئلت نمود .در پایان اعلام می دارد با عنایت به اینکه این امر خدا پسندانه در طول سال ادامه خواهد داشت ، لذا خیرین ارجمند در صورت تمایل ،می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6037997950261363 (به نام مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان) واریز نمایند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار