جلسه با فرودگاه - حج تمتع 1403 - مستقبلین - اعزام زائران حج
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

جلسه هماهنگی عوامل اجرایی عملیات حج تمتع 1403 استان گلستان برگزار شد

  • 27 اسفند 1402
  • 09:00
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 95 بازدید
  • Article Rating
جلسه هماهنگی عوامل اجرایی عملیات حج تمتع 1403  استان گلستان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ، به منظور انجام هماهنگی های لازم برای اعزام زائران حج تمتع 1403 استان ،روز شنبه 26 اسفندماه 1402 ،نشست مشترکی بین سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان با عوامل اجرایی عملیات حج تمتع اداره کل فرودگاه های استان و مدیران منتخب کاروان های حج تمتع برگزار شد.
در ابتدای این جلسه ، متانت مدیرکل فرودگاه های استان از آمادگی فرودگاه بین المللی گرگان و هماهنگی های لازم در راستای ارتقاء خدمات رسانی به زائران بیت اله الحرام خبر داد و گفت: ارائه خدمت شایسته ، تکریم و رضایتمندی حجاج از اولویت‌های اصلی فرودگاه بین المللی گرگان است.
در ادامه مدیر حج و زیارت استان گفت: این جلسه به منظور هماهنگی های بیشتر در خصوص اعزام زائران حج تمتع استان انجام شده است . ایشان از همکاری فی مابین همه دستگاههایی که در امر اعزام حجاج نقش دارند تقدیر و تشکر نمود .
در این جلسه در خصوص موضوعاتی همچون بار زائران ،حمل و نقل، ساعت ورود زائران به فرودگاه و از همه مهم تر به دلیل محدودیت فضای فرودگاه ، رعایت دستورالعمل های امنیتی و جهت رفاه حال حجاج و جلوگیری از خطرات رانندگی در خصوص ورود مستقبلین به فرودگاه و ..... تبادل نظر و مقرر شد از ورود مستقبلین در محوطه فرودگاه در زمان ورود حجاج به میهن اسلامی جلوگیری شود و ان شاء ا... با هماهنگی مسئولین استانی و شهرستانی ،استقبال از زائران خانه خدا در فضاهای مناسب همان شهر محل اقامت زائران انجام شود .
لازم به ذکر است در حج آتی از استان گلستان 5115 نفر در قالب 39 کاروان( 4975 نفر زائر و 140 نفرعوامل ) برای انجام مناسک حج به سرزمین وحی مشرف خواهند شد .
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار