تجلیل - تقدیر - فرهنگ نماز - حج و زیارت - ستاد اقامه نماز استان
جمعه 14 اردیبهشت 1403
EN

فعالیت های فوق برنامه

تجلیل و تقدیر از حج و زیارت استان در حوزه نماز برگزار شد

تجلیل و تقدیر از حج و زیارت استان در حوزه نماز برگزار شد
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ،مراسم تجلیل و تقدیر از حج و زیارت استان در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز با حضورسید علی میرقاسم پورمدیر حج و زیارت استان ، مدیر ستاد اقامه نماز استان و همکاران، روز دوشنبه 3 فروردین ماه 1403 در نماز خانه حج و زیارت استانبرگزار شد.
در این مراسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز استان ، روند ارزیابی از دستگاههای اجرایی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز را تشریح کرد و گفت: هیات ارزیابی ستاد اقامه نماز هر ساله دستگاههای اجرایی استان را که در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز طبق توافق نامه ها کشوری و بومی و دستورالعمل های اجرایی مورد ارزیابی قرار می دهد و در پایان سال از دستگاههای که مشمول تقدیر ، تقدیر ویژه به عمل می آورد.
محمدی افزود: تجلیل از دستگاههای برتر استان بدین معنا است که دستگاهها با همکاری و همدلی و تبادل تجربیات با هم بتوانند به جایگاههای رفیع و در شان نماز دست یابند و از دستگاههای موفق الگو برداری کنند.
در پایان این مراسم از سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان که در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز مشمول تقدیر ویژه شده بود، با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.
روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار