دات نت نیوک
جمعه 28 تیر 1398
EN

ارتباط با ما

 

ساعت کاری : شنبه الی چهارشنبه ساعت 6:30 الی 13:30 ، پنجشنبه ساعت 6:30 الی 12:30

 

  تلفن های تماس : 32240469- 32240479-32240489-017

 

  آدرس : گرگان - خیابان دوم لشکر - مدیریت حج وزیارت استان گلستان

 

  فکس : 32228873-017

 

  کدپستی : 55468-49166

 

    پست الکترونیکی :golestan@haj.ir

 

  کانال خبری در پیام رسان سروش: https://sapp.ir/hajgolestan

 
 
 

واحد اداری

مسئول مربوطه

شماره تماس

داخلی

مدیریت

سیدعلی میرقاسم پور

32220601- 017

126

امور ثبت نام و اعزام

محمدرحیم ملاح

 32249679- 017

128

محمد انصار

121

دبیرخانه و بایگانی

مهدی حاجیلری

017-32249681

113

رایانه

بازرسی و ارزیابی عملکرد

مهدی صفار

32222488- 017

123

حراست

محمدرحیم ملاح

017-32268940

128

دفتر مدیر

روابط عمومی

محمدمرادی

017-32220601

126

امور مالی

سید حسین میرآئیز

017-32249682

120

کارپردازی

احمدحاجیلری

017-32249682

119

دفاتر زیارتی

امور عتبات عالیات

سیدناصرمیرآئیز

017-32249682

122

شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان گلستان ابوالفضل یازرلو 017-32343133 -
آموزش کارگزاران مسئول آموزش: عبداله میرزاحسینیان 017-32249679 112
امور آموزش : ولی اله رسولی راد
رایانه آموزش : علی الوندسرکلاته
 

 

 

راهبرد مشارکت در پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت استان گلستان

پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت گلستان در راستاي انجام ماموريت سازماني خود تلاش مي کند با برنامه محوري، نگاه سيستمي، پشتوانه آمايشي و توان کارشناسي خدمات باکيفيتي را به طرز شايسته و در چارچوب وظايف قانوني خود به مخاطبين ارائه نمايد.چشم انداز سازماني ما آن است که  همواره بعنوان يکي از بهترين سازمان ها در خدمت رساني نزد مردم شناخته شويم. ارائه خدمات علمي ، دقيق ، کارشناسي ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در صدر ارزش هاي سازماني ما قرار دارد.

 

هر سازماني در راستاي تحقق اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه تام مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخورد هاي حاصل تعاملات دوسويه ، انتخاب راهبرد هاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن مي گردد. به بيان ديگر ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکانپذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.

 

در اين راستا و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت گلستان برخود لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم بويژه از سوي نخبگان، متخصصين ، صاحب نظران، مديران و کارشناسان دستگاه هاي اجرائي عمومي را گردآوري و راهبردهاي منتج به افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد. پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت گلستان تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه هاي اجرائي را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

 

شما مي توانيد از طريق این لینک ما را از نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود آگاه سازيد.