پنجشنبه 01 آذر 1403
EN

خبرگزاری

گسترش همکاری سازمان حج و بانک ملی در راستای خدمات‌رسانی بهتر به زائران

572
0

در جلسه دیدار مدیرعامل و جمعی از اعضای هیئت مدیره بانک ملی و سرپرست سازمان حج و زیارت، گسترش همکاری میان دو مجموعه در راستای بهبود و تسهیل خدمات رسانی به زائران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حمید محمدی پیش از ظهر امروز-چهارشنبه 13 بهمن ماه- در جلسه دیدار مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک ملی ایران به همکاری دیرینه سازمان حج و زیارت و این بانک در فرازو نشیب های مختلف اشاره کرد و گفت: این پیوند میان دو طرف باعث شده تا زائرین انتظارات مساعدت بیشتری از بانک ملی داشته باشند.

وی در این دیدار به تغییرات در فرآیندهای مالی وجوه زائران عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: لازم است در این زمینه مجموعه های مرتبط در بانک ملی و سازمان حج و زیارت هماهنگی بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

سرپرست سازمان حج و زیارت همچنین بیان کرد: در صورت حصول توافق در مذاکرات حج با سعودی ها، ثبت نام حجاج در کاروان های حج تمتع برای اواخر فروردین ماه سال آتی برنامه ریزی شده است که باید هر دو مجموعه آمادگی لازم را داشته باشند.

وی در این دیدار که همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت، ضمن تبریک این ایام، گسترش همکاری میان سازمان حج و زیارت و بانک ملی را خواستار شد.

محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران نیز در این دیدار ضمن تبریک به سرپرست سازمان حج برای تصدی مسئولیت جدید، به اهمیت همکاری این بانک با سازمان حج و زیارت اشاره کرد و گفت: با رویکرد خدمات‌رسانی بهتر به زائران عتبات عالیات و تسهیل در امور بانکی تا پایان امسال شعبه بانک ملی در نجف اشرف افتتاح خواهد شد و همچنین مذاکراتی صورت گرفته تا زائران بتوانند در عراق از خدمات کارت های بانکی و خودپردازها استفاده نمایند که در آینده عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: در خصوص افتتاح شعبه بانک ملی در کربلای معلی نیز مقدمات کار در حال انجام است و این موضوع را با سرعت بیشتری دنبال خواهیم کرد.

در ادامه این دیدار سرپرست سازمان حج و زیارت افتتاح شعبه بانک ملی در نجف اشرف را اقدامی ارزشمند خواند و اظهار داشت: با این اقدام امیدواریم مسائل ارزی و مشکلات نقل و انتقالات ارز که سازمان حج با آن روبرو است، مرتفع گردد.

آقای محمدی همچنین بر لزوم تعریف سازوکاری نو میان سازمان حج و زیارت، بانک ملی و شرکت شمسا برای فرآیندهای مالی سفرهای عتبات عالیات با توجه به تغییرات فرآیندها و ارتقای نرم افزارهای مربوطه تاکید کرد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار