یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

با برنامه ریزی ها و توافق انجام شده انشاءالله شاهد برگزاری حج عزتمندانه باشیم

  • 03 خرداد 1396
  • 14:10
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 507 بازدید
  • Article Rating
با برنامه ریزی ها و توافق انجام شده انشاءالله شاهد برگزاری حج عزتمندانه باشیم

رئیس سازمان حج و زیارت عنوان کرد: بر اساس تدبیر نظام و نظر مراجع عظام تقلید, بستر حضور حجاج ایرانی در حج سالجاری فراهم شد و با توجه به برنامه ریزی ها و توافق انجام شده انشاءالله شاهد برگزاری حج عزتمندانه باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ حمید محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت که در گردهمایی آموزشی کارگزاران حج سالجاری استانهای گلستان و مازندران حضور یافته است،  در سخنان خود بر نقش مهم و محوری مدیران  کاروانهای حج در اطلاع رسانی دقیق, آموزش و آشنا سازی آنها با فرایندهای اجرایی از بدو ثبت نام تا طول سفر و به ویژه ایام تشریق که موجب ایجاد آرامش و امنیت زایران می شود تاکیدکرد.

ایشان با اشاره به بُعد معنوی این سفر پرفضیلت  متذکر شد مدیران کاروانها و تمامی کارگزاران و دست اندرکاران خدمت رسانی به حجاج باید با تسلط بر دستورالعمل ها و برنامه ریزی های ابلاغی, همت خود را بکار بندند تا با ارائه خدماتی خالصانه هم سختی های طبیعی سفر را برای حجاج کم کنند هم بستر مناسب تری فراهم سازند تا حجاج با آرامش خاطر از فضای روحانی این سفر معنوی بیشتر بهره ببرند.

رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد:  براساس تدبیر نظام و نظر مراجع عظام تقلید, بستر حضور حجاج ایرانی در حج سالجاری فراهم شد و با توجه به برنامه ریزی ها و توافق انجام شده انشاءالله شاهد برگزاری حج عزتمندانه باشیم.

امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار