پلیس فرودگاه - حج تمتع - امنیت - حج و زیارت
پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

ضرورت نقش مهم و خطیر پلیس فرودگاهها در تضمین سلامت و امنیت زائران

195
0

رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به عملکرد خطیر و مهم پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: عملکرد بسیار مهم و خطیر پلیس فرودگاهها، ضامن سلامت و امنیت حجاج محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت ؛ حمید محمدی امروز در نشست فرماندهان پلیس فرودگاه‌های ۱۹ ایستگاه پروازی کشور اظهار کرد: شما فرماندهان و دست اندرکاران پلیس فرودگاه‌های کشور، علاوه بر نقش مهم در ایجاد امنیت و آرامش در کشور، از افتخار بزرگ خدمت گزاری به حجاج و زائران عتبات عالیات نیز برخوردار می باشید.

وی افزود: عملکرد بسیار مهم و خطیر شما ضامن سلامت و امنیت حجاج محسوب می شود ،اگرچه ممکن است این عملکرد خوشایند معدود افراد قانون گریز نباشد.

رییس سازمان حج و زیارت ادامه داد: تردیدی نیست که نتایج این بازرسی های دقیق، موجب امنیت و آسایش حجاج و گرفتار نشدن افراد بی توجه به قانون در کشور میزبان است.

محمدی توضیح داد: در سالهای قبل برخی تخلفات هر چند بسیار جزئی یکی از دغدغه های و گرفتاری های سازمان در عمره و حج بود که با دقت نظر پلیس فرودگاه این مشکل به صفر رسیده است.

وی افزود: از زحمات تک تک عزیزان در بازرسی فرودگاهها که در کمال احترام به زائران این وظیفه را انجام می دهند تقدیر می کنیم.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آرشیو اخبار